ترجمه شده

در BirdGut، شما سعی می کنید از یک جامعه دودویی در یک شکم پرنده فرار کنید

برای پیدا کردن وقت برای پایان دادن به یک بازی ویدیویی دشوار است، مخصوصا اگر چند ساعت در هفته بازی کنید. در ستون دو هفته ای ما بازی کوتاه ما بازی های ویدئویی را پیشنهاد می کنیم که می توانند در آخر هفته شروع و پایان شوند.

من در مورد یک نوشته ام عدد از عجیب و غریب بازی ها برای بازی کوتاه، اما BirdGut ممکن است تا کنون عجیبترین فرض را داشته باشد. این در مورد یک زنبور عسل غیر فعال است که پس از زایمان از زنبورها خارج می شود. زنبور عسل موفق به انجام این کار در سراسر جهان می شود، گرچه قادر به پرواز نیست، اما در نهایت توسط پرنده خورده می شود. به نظر می رسد که پرنده حشرات را برای خوردن غذا نمی خورند، بلکه آنها را به مغز می اندازد و آنها را به بردگان بی فکر تبدیل می کند که به کار و نگهداری ماشین آلات درون پرنده ای که آن را زنده نگه می دارد، کمک می کند. با توجه به وضعيت خمش زنبور عسل، چيپ شستشوي مغز به درستي پيوند ندارد. نتیجه این است که شما میتوانید آزادانه درون پرنده حرکت کنید تا راهی بیابید.


2D پازل گیم پلی platforming بسیار ساده است. زنبور عسل می تواند به طور عمده فقط راه رفتن در اطراف، پرش، و آهسته خود را به لطف بال خود را. اما در واقع فرار از پرنده یک کار آسان نیست. طراحی پازل هر سطح چیزهایی را به چالش می کشد که روش هایی را برای لایه مکانیک جدید بدون پیچیدگی گیم پلی فراتر از حرکت و پریدن پیدا می کند. شما ممکن است مجبور به پیدا کردن سوخت که شما مجبور به عقب بر گردیم به کشتی خود را به حرکت آن، و یا لیزر که نیاز به زاویه فقط به درستی برای باز کردن درب. به این ترتیب این بازی گیم پلی را به عنوان مخالف متمرکز می کند.

با این حال، شاید جالب ترین چیز در مورد بازی، این است که حس محل سطح است. این خیلی به من یادآوری می کند شوالیه توخالی (و نه فقط به این دلیل که هر دو دارای اشکالات هستند) به عنوان هر منطقه احساس متمایز می کند و می گوید که در مورد آنچه جهان در داخل این پرنده است. همانطور که راه را از طریق پرنده می بینید، متوجه می شوید که اشکالات فقط کار تمام شده نیست، اما خانه های واقعی، از جمله بلوک های شهر آپارتمان ها وجود دارد. شما مواد معدنی یا مواد حمل و نقل را از بین می برید، بلکه ساختمان و نظارت نیز می باشد. این یک تمدن بد از اشیاء شستشوی مغزی و بردگی است، اما این بیشتر از یک جامعه است که شما انتظار دارید آن را پیدا کنید.

متاسفانه، دومین تا آخرین منطقه بازی، بسیاری از چیزهایی را که واقعا خوب است را نادیده می گیرد. این یک مکانیک تیراندازی کاملا جدید و کنترل موش جدید برای شلیک را اضافه می کند. تا این نقطه، کل بازی را می توان در فقط یک صفحه کلید بازی؛ در واقع، برنامه کنترل پیش فرض تنظیم شده است، بنابراین شما می توانید آن را فقط با دست چپ خود را بازی کند. من این بازی را دوباره بازی کردم تا بتوانم حرکت را با یک دست و هر چیز دیگری با دیگری کنترل کنم تا بتواند آسانتر از platforming شود. اما این مکانیک جدید نیاز به استفاده از ماوس خود دارد، به این معنی که من مجبور شدم به طرح پیش فرض بازگردم تا بتوانم با هدف و تیراندازی با ماوس حرکت و پرش کنم.


این مزاحم بود، اما کمتر از یک مشکل از برخورد دشمن است که نیاز به دقت با مکانیک تیراندازی است که شما واقعا به اندازه کافی برای یادگیری درست نیست. زمان بین عکسها به خصوص طولانی در مقایسه با اینکه چگونه دشمنان حرکت می کنند و اغلب آنها ظاهر می شود، اغلب منجر به یک ضربه شلاق می شود تا دشمن را به شما ضربه بزند و سپس مجددا باید بخش را شروع کنید. این یک بخش ناامید کننده برای یک بازی است که تا زمانی که این موضوع به ویژه خسته کننده نیست، به لطف بخش بزرگی به مرور مکرر. متأسفانه، در حالی که برای بخش platforming مفید است، برای تیراندازی بسیار کارساز نیست.

گفتم، در حالی که درد است، واقعا توصیه نمی شود BirdGut؛ بخش آخر به طور موثری زمان بیشتری را به یک بازی اضافه می کند که حداقل دو ساعت طول می کشد. این همچنین کمک می کند تا به برجسته کردن چقدر موثر ترین بقیه بازی – در بهترین حالت، BirdGut ترکیبی شگفت انگیز از کنترل های ساده و موقعیت های بسیار عجیب و غریب است.


BirdGut توسط مایکا بورسیفر ایجاد شد. شما می توانید آن را دریافت کنید بخار به صورت رایگان (ویندوز و سیستم عامل مک). طول می کشد حدود دو تا سه ساعت تا پایان.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا