تکنولوژیموبایل

شیائومی‌ Redmi 7A رونمایی شد

شرکت چینی شیائومی‌ از اسمارت‌فون جدید  خود تحت عنوان ردمی‌7A مجهز به پردازنده اسنپدراگون 439  و باتری 4000 میلی آمپری پرده برداشت.

این محصول خوش‌قیمت نسخه ارتقایافته مدل ردمی‌6A محسوب می‌شود و مشخصات فنی قابل‌قبولی را در خود جای داده است. در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت که ردمی‌7A از نمایشگر 5.4 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن720 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 و اندروید 9 پای بهره می‌برد.

این گوشی به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی محهز شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان آن را تا 256 گیگابایت ارتقا داد.

رزولوشن دوربین پشتی این گوشی برابر با 13 مگاپیکسلی عنوان شده که به تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) مجهز شده است. فلش LED این گوشی در زیر دوربین تعبیه شده که آرایشی عمودی در کنار هم جای گرفته‌اند.

علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با استفاده از دوربین 5 مگاپیکسلی، عکس‌های مدنظر خود را ثبت کنند. تامین انرژی این گوشی بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپری است که از طول عمر بالایی برخوردار است.

ردمی‌7A از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون بهره می‌برد و به لطف برخورداری از گواهینامه P2i، بدنه آن از مقاومت نسبی در برابر قطرات آب برخوردار است. چیزی که پیش‌تر در گوشی‌های شرکت موتورولا نیز شاهد آن بودیم. این محصول در رنگ‌های آبی و مشکی در بازار به فروش خواهد رفت.

مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا