لپ‌تاپ

ایسر از دو لپ‌تاپ جدید به نام‌های Nitro 5 و Swift 3 رونمایی کرد

شرکت تایوانی ایسر ساعاتی پیش دو لپ‌تاپ جدید به نام‌های Nitro 5 و Swift 3 را که به نسل دوم پردازنده‌های رایزن شرکت AMD مجهز شده‌اند، به محصولات خود اضافه کرد.

این دو لپ‌تاپ در دو کلاس متفاوت روانه بازار می‌شوند. به طوری که نیترو 5 ویژه گیمرها تولید شده و سوئیفت 3 نیز برای آن دسته از کاربرانی که به سبک‌وزنی و ضخامت کم دستگاه خود اهمیت می‌دهند.

نیترو 5

در خصوص مشخصات نیترو 5 باید گفت که این لپ‌تاپ به پردازنده نسل دوم Ryzen 7 3750H شرکت AMD و کارت گرافیک Radeon RX 560X برای ارتقای عملکرد دستگاه در حین اجرای بازی مجهز شده است.

این دو قطعه در کنار هم می‌توانند تجربه‌ای لذت بخش از اجرای بازی‌ها را بر روی نمایشگر 15.6 اینجی فول اچ‌دی دستگاه فراهم کنند. نسبت نمایشگر به بدنه صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز 80 درصد عنوان شده است.

از جمله قابلیت‌های ارتباطی این لپ‌تاپ می‌توان به Wi-Fi 5 و پشتیبانی از درگاه‌هایی همچون HDMI 2.0 و USB-C اشاره کرد.

نیترو 5 از دو فن و همچنین تکنولوژی CoolBost در کنار دو خروجی گرما برای خنک‌سازی دستگاه در حین اجرای بازی‌ها برای مدت زمان طولانی بهره می‌برد. قابلیت CoolBoost می‌تواند سرعت فن دستگاه را تا 10 درصد افزایش و دمای پردازنده و کارت گرافیک را نیز تا 9 درصد کاهش دهد.

ویژگی دیگر این لپ‌تاپ، Network Optimizer نام دارد که به لطف آن، کاربر می‌تواند عملکرد بازی‌های آنلاین را ارتقا و داده‌ها را با سرعت بالاتری انتقال دهد. در کنار این ویژگی، قابلیتی به نام GUI نیز در دل این لپ‌تاپ تعبیه شده که مدیریت پهنای باند را در حالت‌های خودکار و یا دستی برای کاربران فراهم می‌کند.

سوئیفت 3

محصول دیگر ایسر سوئیف 3 نام دارد که خریداران می‌توانند بسته به بودجه خود تا پردازنده نسل دوم Ryzen 7 3700U و کارت گرافیک Radeon 540X  را برای این دستگاه انتخاب کنند.

با انتخاب این ترکیب، مشکلی در عملکرد دستگاه برای مدیریت نرم‌افزارهایی همچون تدوین فیلم و یا اجرای انواع بازی‌ها بوجود نخواهد آمد.

لپ‌تاپ سوئیفت 3 از یک نمایشگر 14 اینچی و بدنه‌ای آلومینیومی‌ بهره می‌برد. نمایشگر این لپ‌تاپ تا 180 درجه خم می‌شود و وزن و ضخامت بدنه آن نیز به ترتیب برابر با 1450 گرم و 1.8 سانتیمتر عنوان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا