موبایل

گوشی جدید Z6 Youth Edition شرکت لنوو رونمایی شد

شرکت لنوو پس از معرفی گوشی‌های Z6 Pro و Z6 Lite، ساعاتی پیش عضو جدیدی تحت عنوان Z6 Youth Edition را به خانواده مدل‌های سری Z6 اضافه کرد.

این گوشی در دل خود از یک پردازنده اسنپدراگون 710 بهره می‌برد و اندروید 9 پای با رابط کاربری ZUI 11 نیز بخش نرم افزاری آن را پشتیبانی می‌کند. لنوو این محصول را در سه نسخه متفاوت روانه بازار خواهد کرد.

مدل نخست به رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، مدل دوم به رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی مجهز شده و مدل سوم نیز از رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. ناگفته نماند که کاربران می‌توان این میزان حافظه ذخیره‌سازی را از طریق کات حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت ارتقا دهند.

مهندسان لنوو از آلیاژ منیزیم برای ساخت بدنه این گوشی استفاده کردند که پیش از این در تولید نوت‌بوک‌های ThinkPad این شرکت به کار رفته بود.

گوشی Z6 Youth Edition از یک نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت بالایی این نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در بدنه پشتی دستگاه نیز شاهد استفاده از دوربینی سه‌گانه هستیم. به طوری که از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور واید 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است.

این دوربین قادر به پشتیبانی از زوم 8 برابری هیبریدی است و از فناوری هوش مصنوعی نیز برای ثبت عکس‌های بهتر بهره می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه نیز از طریق یک باتری 4050 میلی آمپری تامین می‌شود. این باتری از قابلیت شارژ سریع 15W پشتیبانی می‌کند.  سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در قسمت پشتی بدنه تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های Z6 Youth Edition می‌توان به سیستم صوتی Dolby Atoms، جی‌پی‌اس دوفرکانسه، درگاه USB-C و ورودی 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

لنوو قیمت پایه این گوشی را برابر با 174 دلار تعیین کرده و دو مدل دیگر نیز به ترتیب برابر با 203 و 246 دلار به فروش خواهند رفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا