موبایل

آیفون 11 اپل طراحی جدید و البته خیلی زشتی دارد

هفته گذشته مارک گرنمن گزارشگر معروف خبرگزاری بلومبرگ چند تصور و ویژگی از آیفون 11 را فاش کرد. حال با اینکه اپل در بخش سخت افزار داخلی آیفون 2019 عالی عمل کرده اما به نظر می‌رسد در بخش خارجی یعنی طراحی آیفون 2019 مشکلات زیادی وجود دارد و به عبارت دیگر آیفون های جدید اپل ظاهر زشتی دارند.

گرنمن به تازگی در توییتر خود مدل آیفون 2019 را به اشتراک گذاشته که دقیقا نشان دهنده همان چیزی است که از آن ترس داشتیم. در این تصاویرها همچنین رنگ‌های جدید که قرار است برای آیفون جدید عرضه شود نیز دیده می‌شود.

آیفون 2019 اپل

بر اساس این تصاویر، اپل تصمیم گرفته از لنزهای دوربین سه گانه و دوگانه دایره‌ای در پشت آیفون 11 استفاده کند. برجستگی مربعی شکل پشت آیفون 2019 به منظور میزبانی از لنزهای جدید اپل به‌کارگرفته شده‌اند و همچنین قرار است در آیفون 10آر 2 نیز از همین برجستگی برای جای دادن لنزد دوگانه دوربین استفاده شود.

البته در حال حاضر به نظر می‌رسد این تصاویر از استودیوهای طراحی شرکت اپل بیرون نیامده‌اند و بیشتر به طرح‌های مفهومی یک طراح مستقل شباهت دارند.

گرنمن همچنین ادعا کرده اپل قصد دارد از دو رنگ جدید برای آیفون های جدید هم استفاده کند: بنفش و سبز. این دو رنگ قرار است جایگزین رنگ‌های آبی و طوسی آیفون‌های فعلی شوند.

آیفون 11

تنها 4 ماه تا رونمایی از پرچمدارهای 2019 اپل باقی مانده اما هنوز هیچ خبر موثقی از جزئیات و ویژگی‌های آیفونهای جدید منتشر نشده است. به نظر می‌رسد باید منتظر بمانیم و ببینیم در ماه‌های آینده چه اخبار و جزئیاتی از آیفون‌ 2019 اپل منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا