اپلمایکروسافت

دانلود کنید : مرورگر Edge  برای مک

مرورگر Edge  برای مک بالاخره رسید.

سال گذشته مایکروسافت تغییرات بزرگی را در مرورگر Edge  اعلام کرد که از جمله آنها حرکت به سمت موتور متن باز کرومیوم ( که رقیب اصلی آن کروم هم از آن استفاده می‌کند ) بود.

با اجرای این تغییرات این انتظار می‌رفت بتوان این مرورگر را در آینده نزدیک روی مک‌بوکو کامپیوترهای مک هم نصب کرد.

آن روز موعود فرا رسیده است و حالا دارندگان مک می‌ توانند نسخه اولیه از مرورگر Edge  نسخه مک را دانلودکنند.

این نسخه Microsoft Edge Canary 76.0.151.0  نام دارد و یک کاربر توییتر آن را فاش کرده و خود مایکروسافت به طور رسمی آن را اعلام نکرده است. اما به هر حال فایل نصب آ‌ن روی خود سرور مایکروسافت است.

هرچند این نسخه مرورگر Edge  نسخه مک مطمئن است و قطعا تولید شده توسط خود مایکروسافت است اما به هر حال باید توجه داشت این نسخه اولیه این مرورگر است و برای تست و گرفتن باگ است واحتمالا برخی امکانات آن هنوز کامل نشده است.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2019 از ویژگی‌های جدید مرورگر Edge  خبر داد پس احتمالا منتظر تغییراتی روی این نسخه مک هم باید باشیم.

مرتبط:

ایکس باکس به مرورگر Edge مجهز می‌شود

ویندوز ۱۰ مجازی برای توسعه مرورگر Edge

1 میلیون دانلود مرورگر Microsoft Edge روی اندروید

لحظه تاریخی

نصب یک مرورگر مایکروسافت روی مک یک لحظه تاریخی است چراکه از زمان اینترنت اکسپلورر در 16 سال قبل دیگر شاهد مرورگری از سوی این شرکت برای سیستم عامل مک نبودیم.

مرورگر وب مایکروسافت ممکن  است چیزی نباشد که بسیاری از کاربران اپل دنبال آن باشند اما این مرورگر می‌تواند برای کسانی خوب باشد که نمی‌خواهند به گوگل و مرورگر کروم آن اعتماد کنند.

عرضه مرورگر مایکروسافت برای پلتفرمهای مختلف تصمیم هوشمندانه‌ای از سوی این شرکت بود که تلاش کرد این مرورگر را از وابستگی به یک سیستم عامل ( ویندوز 10 ) فراتر ببرد.

ایکس باکس به مرورگر Edge مجهز می‌شود

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا