تکنولوژی

ویندوز ۱۰ مجازی برای توسعه مرورگر Edge

مایکروسافت روش جدیدی برای مدیران سایت ارایه کرد تا از این طریق بتوانند پیش از به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰، میزان سازگاری وب‌سایت خود را با این سیستم‌عامل مشخص کنند.به گزارش وبسایت theinquirer، مرورگر اینترنتی Microsoft Edge که جایگزینی برای Internet Explorer محسوب می‌شود، مدت زیادی نیست که در بازار جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته مرورگر IE ۱۱ در کنار نرم‌افزار جدید به عنوان بخشی از ویندوز ۱۰ ارائه شده است.
سایت اینترنتی Microsoft Edge Dev که از امروز نسخه بتای آن حذف شده است، هم‌اکنون به رایانه‌های مجازی امکان می‌دهد ویندوز ۱۰ را در یک فضای خودکار با قابلیت سریع‌تر به‌روزرسانی و گزینه لازم برای ماشین‌های مجازی (VM) از جمله باکس‌های Vagrant و QEMU اجرا کنند. همچنین گفته شده است که پس از گذشت مدتی کاربران می‌توانند Azure Remote App VM را هم مورد استفاده قرار دهند.
مایکروسافت برای تقویت مرورگر Edge همچنان تلاش می‌کند که البته این مرورگر اینترنتی تکامل یافته به عنوان بخشی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ به دست کاربران می‌رسد. حذف حفره‌های امنیتی برای نشانه‌گذاری هرچه دقیق‌تر و سازگاری با فناوری‌های کمکی از جمله اقدامات مایکروسافت برای ارتقا این مرورگر اینترنتی بوده است.
به همین منظور تعداد زیادی پیش‌نمایش آزمایشی روی GitHub منتشر شده است. اینها سرانجام در سایت اینترنتی مخصوص مدیران وب‌سایت‌ها ارائه می‌شوند که البته هم‌اکنون به صورت متن‌باز عرضه شده‌اند.
مرورگر Microsoft Edge اواخر سال گذشته در قالب طرحی با نام Project Spartan معرفی شد و سرانجام مایکروسافت در آپریل امسال آن را به صورت رسمی با نام Edge معرفی کرد.

منبع : همکاران‌سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا