گوگلموبایل

جذاب‌ترین تصاویر گوگل پیکسل 3a و 3a XL

گوگل اواخر این هفته قصد دارد از سری اسمارت‌فون‌های پیکسل 3a رونمایی کند و تقریبا همه از این قضیه باخبر هستند.

البته ظاهر و مشخصات این گوشیها هم چیزی رمزآلود نیست چراکه ماه گذشته بررسی کاملی از این گوشی‌ها انجام گرفته شده بود. پس از آن هم شاهد تصاویر گوگل پیکسل 3a بودیم که البته این تصاویر احتمالی روز به روز جذاب‌تر می‌شدند.

حال یکی از جدیدترین تصاویر منتشر شده از پیکسل 3a را می‌توانیم جذاب‌ترین رندرهای منتشر شده در این چند هفته بدانیم.

این تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی ارزان‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردیم.

قبلا جزئیات قمیت گذاری پیکسل 3a XL لو رفته بود که قیمت آن تقریبا برابر با پیکسل 3 شرکت بود. اما تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهند که گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL قیمتی خیلی پایین‌تر از پیکسل 3 خواهند داشت.

 

 جزئیات و قیمت

با توجه به ویدیویی که در پایین می‌بینید و توسط وبسایت this is tech today منتشر شده، نسخه 64 گیگابایتی پیکسل جدید تنها 399 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه بزرگتر آن یعنی 3a XL هم با قیمت 479 دلار عرضه خواهد شد.

البته طبق گزارش‌ها گوگل قصد دارد نسخه 128 گیگابایتی این دو اسمارت‌فون را نیز عرضه کند که قیمت آنها طبعا بیشتر خواهند بود. در کل قیمت پایین پیکسل 3a که در پایین آنها را مشاهده می‌کنید باعث افزایش هرچه بیشتر جذابیت این گوشی شده است.

این دو گوشی میان رده پیکسل قرار است مستقیما به رقابت با گوشی‌های میان رده نوکیا و دیگر گوشی‌های میان رده اندرویدی بپردازند.

اما گوشی‌های پیکسل یک برتری قابل توجه نسبت به دیگر رقبا دارند. پیکسل توسط گوگل ساخته می‌شود و این یعنی سیستم عامل این اسمارت فون‌ ها مرتب توسط گوگل آپدیت خواهند شد.

در پایان این گزارش هم آمده که گوگل از این دو دیوایس در تاریخ 7 می رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا