گجت

پاوربانک بی سیم موبایل با قابلیت شارژ ۴ دستگاه

پاوربانک دیگر محصول تکنولوژیک و هیجان‌انگیزی نیست اما پاور بانک بی سیم موبایل که همزمان دستگاه‌های دیگرتان را هم شارژ کند می‌تواند جذاب باشد.

اگر حتی یک ذره به تکنولوزی علاقه داشته باشید، حداقل یک اسمارت فون، لپتاپ، تبلت و یا یک اسمارت واچ را در طول روز همراه خودتان حمل می‌کنید.

متاسفانه بدی ماجرا این است که نمی‌توانید هرلحظه به پریز برق دسترسی داشته باشید و دیوایس‌هایتان را شارژ کنید.

به همین دلیل شما به یک پاوربانک نیاز دارید که قابلیت شارژ تمامی دیوایس های شما را داشته باشد. از این رو قصد داریم شما را با پاوربانک سوپرشارژر GOSPACE آشنا کنیم که در واقع یک پاوربانک بی سیم موبایل است و قیمت آن هم تنها 44.99 دلار است.

سوپرشارژر GOSPACE در اصل یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپری است که به شکل یک پد شارژر وایرلس ساخته شده است. این پاوربانک به تکنولوژی شارژ سریع Qi، 2 پورت یو اس بی و یک پورت یو اس بی نوع C نیز مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد 4 دیوایس را به صورت همزمان شارژ کنید.

پورت یو اس بی C این دستگاه از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند که برای شارژ لپتاپ و گوشی‌هایی که در حال خاموش شدن هستند بسیار مناسب است. ضمنا این سوپرشارژر را می‌توان از طرق پریزهای برق مختلف شارژ کرد.

هیچ چیز بدتر از لپتاپ یا گوشی با شارژ خیلی کم یا در حال خاموش شدن نیست اما این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد با خیال راحت دیوایس‌هایتان را در کمترین زمان ممکن و به طور جداگانه و همزمان شارژ کنید. سوپرشارژر GOSPACE در حال حاضر با قیمت 44.99 دلار به فروش می‌رسد.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا