تکنولوژی

ردیاب بلوتوثی اپل پاییز امسال عرضه می‌شود

این محصول مشابه Tile است و به یافتن وسایل کاربر کمک می‌کند

محصول بعدی که از اپل خواهیم دید ردیاب بلوتوثی اپل خواهد بود.

اپل قصد دارد پاییز امسال محصولی را عرضه کند که مشابه تایل (Tile) به کاربران کمک می‌کند وسایل خود را به راحتی پیدا کنند.

تایل یک ردیاب بلوتوثی یا بلوتوث ترکر (Bluetooth Tracker) مشهور است که میتوانید آنرا به وسایل مختلف خود متصل کنید و مطمئن باشید آنها را به راحتی پیدا خواهید کرد.

حالا بر اساس یک گزارش 9to5Mac اپل احتمالا این محصول را همزمان با محصولات دیگری در پاییز امسال معرفی خواهد کرد.

ردیاب را می‌توانید به آیفون و اکانت آی‌کلاد خود وصل کنید و مکان آن را روی نقشه موبایل ببینید.

مرتبط: بررسی اختصاصی ردیاب بلوتوثی تایل 

برخی از امکانات ردیاب بلوتوثی اپل ممکن است کاربرد بیشتری نسبت به تایل داشته باشند. این ردیاب اطلاعات هویتی شما را در خود دارد و اگر آن را در حالت گم شده  یا Lost Mode قرار دهید هر دارنده آیفون میتواند آن را پیدا کند و با شما تماس بگیرد.

همچون تایل این امکان وجود دارد که شما محصول گم شده خود را با تعداد زیادی از دوستانتان به اشتراک بگذارید به این ترتیب مثلا در هنگام گم کردن دسته کلید یا کیف‌تان داخل یک باغ همه میهمانان با هم میتوانند شروع به پیدا کردن آن کنند.

در همین حال اپل به دنبال معرفی یک اپلیکیشن جدید با ترکیب “Find My Friends“ ( برای دنبال کردن و پیدا کردن دوستان ) و Find My iPhone, ( پیدا کردن آیفون ) است.

این اپلیکیشن کاربر را قادر می‌سازد دستگاه دوست یا دوستانش را حتی بدون این ردیاب پیدا کند.

استفاده از امکان شبکه کاربران ردیاب بلوتوثی تایل را به یکی از مشهورترین گجت‌های کوچک و ارزان قیمت در جهان تبدیل کرد. حالا همین امکان روی گوشی آیفون که شبکه به مراتب بزرگتری در جهان دارد قدرت قابل توجهی برای اپل و محصولاتش ایجاد می‌کند.

اگر ساخت ردیاب بلوتوثی اپل تحقق یابد خبر برای شرکت تایل خواهد بود که مشهورترین سازنده بلوتوث ترکر در جهان است. حالا یک رقیب بزرگ پیش روی آنهاست.

بررسی اختصاصی ردیاب بلوتوث Tile Pro

از طريق
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا