آمازون

رانندگان توزیع آمازون باید سلفی بگیرند

شرکت آمازون رانندگان بخش توزیع خود را موظف به گرفتن سلفی در هنگام تحویل کالا کرده است.

سلفی گرفتن رانندگان آمازون به منظور کاهش کلاهبردی و جعل هویت رانندگان انجام می‌گیرد.

شرکت آمازون با استفاده از سیستم تشخیص چهره قادر خواهد بود هویت رانندگان خود را تایید کند و مطمئن شود رانند‌ه‌ها دقیقا همانی هستند که باید باشند.

این دستور جدید آمازون بر روی اپلیکیشن Flex آمازون برار رانندگان ارسال شد که در آن گفته شده راننده موظف است برای ادامه کار خود ابتدا یک سلفی بگیرد و البته آمازون از رانندگان درخواست کرده که در حال رانندگی سلفی نگیرند.

آمازون با موظف کردن رانندگان به سلفی گرفتن می‌تواند از استفاده شدن یک اکانت توسط چند راننده جلوگیری کند.

پس از گرفتن سلفی اگر تصویر شخص با صاحب اکانت راننده همخوانی نداشته باشد، آمازون از حمل و جابجایی محصولات توسط او جلوگیری می‌کند.

برخی کلاهبرداران و خلافکاران با استفاده از اکانت رانندگان آمازون سعی دارند وارد حریم منزل خریداران شوند و یا حتی اقدام به سرقت محصولات کنند.

سلفی کارکنان توزیع آمازون کافی نیست

آمازون در گذشته مشکلاتی زیادی هم با رانندگان دروغگو که اقدام به سرقت بارها می‌کردند داشته و حتی شرکت تلاش کرد با استفاده از پکیج‌ها و کارتن‌های خالی و ساختگی رانندگان سارق را شناسایی کند.

البته این اقدام جدید آمازون نمی‌تواند به طور کامل چنین مشکلاتی را برطرف کند و حتی اگر شخصی که سلفی می‌گیرد صاحب واقعی اکانت باشد، هیچ تضمینی برای سارق نبودن او وجود نخواهد داشت.

این دستور البته تنها شامل رانندگی می‌شود که در ساعات مختلف روز فعالیت می‌کنند و در ساعت به طور میانگین بین 18 تا 25 دلار دستمزد دریافت می‌کنند.

این افراد به صورت نیروهای قراردادی مستقل و با ماشین شخصی خودشان برای آمازون کار می‌کنند. ضمنا آمازون به رانندگان اعلام کرده اطلاعات بیومتریک آنها هر چند وقت یکبار جهت تایید هویت آنها توسط آمازون جمع‌آوری خواهد شد.

مرتبط:

عقب نشینی آمازون از الزام قیمتی برای فروشندگان متفرقه 

جلیقه هوشمند آمازون چیست

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا