بازی

درآمد ۲۰۰ هزار دلاری یک کودک ۱۴ ساله!

یک کودک ۱۴ ساله به نام گریفین اسپیکوسکی ۱۸ ساعت در روز را پشت کامپیوتر می‌گذراند و مشغول بازی کردن است. بازی مورد علاقه او هم Fortnite است که یکی از مشهورترین بازی‌های دست جمعی محسوب می‌شود. این کودک ۱۴ ساله مدتی است که بازی کردن خود را در کانال یوتیوبش منتشر می‌کند و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. کانال یوتیوب او ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد که حتی از برخی رسانه‌های آمریکایی هم بیشتر است!

جالب است بدانید ویدئوهای او جمعا بیشتر از ۷۱ میلیون بار دیده شده‌اند. این میزان از دنبال کننده و بازدید ویدئو فرصت خوبی برای درآمدزایی هم ایجاد می‌کند. مجموع درآمد او در سالی که گذشت ۲۰۰ هزار دلار بوده است. گریفین به خبرنگار ABC گفته است این کار درواقع شغل من است و روزی ۸ ساعت آن را انجام می‌دهم.

یک ویدئو او از بازی در یک صحنه مبارزه منتشر شد که به سرعت دست به دست شد و بیشتر از ۷.۵ میلیون بار دیده شد. این موضوع باعث شد تا پدر او احساس کند گریفین به یک حسابدار و مشاور مالی نیاز دارد تا بتواند نحوه و میزان درآمد را مدیریت کند.

پدر و مادر گریفین می‌گویند که قانع شدند که دیگر او را به مدرسه نفرستند و موافقت کرده‌اند تا کلاس‌های مدرسه را به صورت آنلاین بگذراند.

این موضوع نشان می‌دهد برای زندگی کردن حتما نیاز نیست یک کارمند باشید که صبح زود به محل کار می‌رود و شب به خانه برمی‌گردد. بلکه با کمی خلاقیت می‌توان بازی کردن با کامپیوتر را به یک شغل تبدیل کرد. کاری که گریفین انجام داده برای خیلی از مردم ممکن است. اما موفقیت زمانی اتفاق می‌افتد که به کار خود ایمان داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا