سامسونگ

رندر گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

رندر گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ منتشر شد.

با معرفی گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ احتمالا چند ماهی فاصله داریم اما پرسش این است نوت ۱۰ چه گونه خواهد بود؟

هنوز به قطعیت نمی‌توان در مورد گلکسی نوت ۱۰ چیزی گفت اما می‌توان از روی اطلاعات موجود و نوآوری‌هایی که بخشی از آنها را در گلکسی اس ۱۰ دیده‌ایم حدسهایی زد.

فون آرنا بر همین اساس رندرهایی سه بعدی از گلکسی نوت ۱۰ را منتشر کرده تا درک بهتری از ویژگی‌ها و طراحی فبلت پرچمدار آینده سامسونگ داشته باشیم.

 

چهار دوربین پشتی

گلکسی نوت ۱۰ / Galaxy note 10

یکی از قدیمی ترین شایعات درباره Galaxe Note 10 داشتن چهاردوربین پشتی شبه گلکسی اس ۱۰ نسخه 5G است.

این دوربین‌ها شامل یک دوربی ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید نرمال و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو ( با 2X زوم اپتیکال) ، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی واید و یک دوربین با لنز سه بعدی ( برای اسکن سه بعدی ، واقعیت مجازی و کنترل با اشاره ) است.

قدرت‌نمایی سامسونگ در ۲۰۱۹

از آنجا گلکسی S10 5G  تا چند ماه بعد عرضه نخواهد شد نمی‌دانیم این دوربین‌ها چه ویژگی‌های دیگر و مشترکی با دوربین نوت ۱۰ خواهند داشت.

همچنین مشخص نیست که سامسونگ فلش و سنسور ضربان قلب را در کجای این دوربین قرار خواهد داد اما انتظار می‌رود سامسونگ شکل بدنه این گوشی را کمی گرد در نظر بگیرد.

 

دوربین سلفی در گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ / Galaxy note 10

سامسونگ تلاش کرده بعد از معرفی صفحه نمایش Infinity تا جای ممکن جای کمتری را به دوربین سلفی اختصاص دهد.

چیزی که در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس دیدیم بردن دوربین به سمت راست صفحه نمایش بود.

البته هنوز تکنولوژی حذف دوربین سلفی و یا پنهان کردن آن در زیر صفحه نمایش آماده نیست اما می‌توانیم شرط ببندیم که شرکتهای سازنده موبایل در حال کار روی آن هستند و آن را به عنوان یک تحول انقلابی معرفی خواهند کرد.

در حال حاضر انتظار داریم دو دوربین سلفی Galaxy Note 10  هم در گوشه سمت راست صفحه نمایش قرار بگیرد. البته شاید هم سه دوربین کسی چه می‌داند.

همچنین یک صفحه نمایش بدون حاشیه از نوع Infinity-O را برای این موبایل انتظار داریم.

 

سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش

گلکسی نوت ۱۰ / Galaxy note 10

تکنولوژی سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش چیزی است که در گلکسی اس ۱۰ هم آن را دیدیم و انتظار می‌رود سامسونگ در نوت ۱۰ هم آن را به کار بگیرد.

این تکنولوژی با کثیف شدن صفحه نمایش ممکن است خوب کار نکند ( هرچند به دلیل بهره گیری از سیستم اولتراسونیک در این ویدیوی شکنجه گلکسی اس ۱۰ دیدیم حتی خراش روی آن باعث اشکال در عملکردش نشد ) .

اما به هر حال بعضی افراد می گویند باید منتظر ماند و عملکرد این ویژگی را در میان مدت مشاهده کرد و اینکه چقدر با دوام است.

سامسونگ البته گفته خودش به اندازه کافی آن را تست کرده است. در واقع اگر خودتان صفحه نمایش را نابود نکنید امکان بروز مشکل برای آن وجود ندارد.

در ادامه برخی رنگ‌ها و رندرهای تهیه شده از گلکسی نوت ۱۰ را می‌توانید ببینید.

قیمت گلکسی اس 10 در ایران چقدر خواهد بود؟

منبع
Phone Arena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا