دیجی‌کالا

اتحاد بازیگران سنتی و مدرن بازار محصولات سوپرمارکتی

دیجی‌کالا بزرگان صنایع غذایی را در مرکز پردازش این شرکت گردهم آورد

دیجی کالا طی دو روز مدیران صنایع کالاهای تند مصرف (FMCG) را در مرکز پردازش  این شرکت گردهم آورد.

پس از راه‌اندازی سوپرمارکت دیجی کالا این شرکت حالا به تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف به عنوان تامین‌کنندگان اصلی خود می‌نگرد.

به گفته این شرکت هم اکنون سوپرمارکت دیجی کالا دارای ۱۲ هزار تنوع محصولی و ۴۸۲ برند در گروه سوپرمارکتی است و همین آن را به بزرگترین فروشگاه مواد غذایی و سایر محصولات سوپرمارکتی تبدیل کرده است.

مرتبط: دیجی‌کالا از اپلیکیشن دیجی‌پی رونمایی کرد

سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا می‌گوید که دیجی‌کالا در تلاش است تا با همکاری صنایع FMCG کشور، امکان حضور پررنگ و استفاده این برندها از ظرفیت‌های فضای آنلاین فراهم کند.

محمدی از حمایت از برندهای ایرانی در صنایع غذایی می‌گوید و این چیزی است که سعید رحمانی رییس هیات مدیره دیجی‌کالا نیز بر آن تاکید می‌کند. رحمانی می‌گوید: موفقیت دیجی‌کالا در حضور برندهای ایرانی است.

 

سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا
سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا
سعید رحمانی رییس هیات مدیره دیجی کالا
سعید رحمانی رییس هیات مدیره دیجی کالا

تقریبا اغلب بازیگران بزرگ محصولات تند مصرف ایران در این جلسه در دیجی‌کالا گردهم آمده بودند. از شرکتهایی چون کاله، گلستان، میهن، چی‌توز، هنکل، نستله، دلپذیر، سن‌ایچ، پگاه، سان استار گرفته تا سحرخیز، گرجی، رامک، مهرام، گلرنگ، زرماکارون و یونیلیور.

حمیدرضا منصوریان مدیرعامل کاله که یکی از حاضران در این جلسه است روی بیگ‌دیتا و اهمیت آن برای تدوین استراتژی برای برندها تاکید می‌کند. او معتقد است زنجیره تامین دیجی‌کالا Fresh با دیگر محصولات متفاوت است و باید به سرمایه‌گذاری در این حوزه اهمیت بالاتری داده شود.

تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا

علی گرامی مدیرعامل گروه گلستان نیز معتقد است حضور دیجی‌کالا در صنعت FMCG انتخاب درستی بوده و در آینده می‌تواند در پایین آوردن هزینه‌ها و رقابت بهتر در رساندن کالا به مشتری موثرتر واقع شود.

مجید اکحوان مدیرعامل شرکت پخش پگاه می‌گوید توسعه مکانیزه و استفاده از ربات‌ها در مرکز پردازش قطعا آینده خوبی برای این صنعت رقم خواهد زد.

فرهاد سحرخیز عضو هیات مدیره شرکت گروه سحرخیز می‌گوید موضوعی که ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با آن روبه رو هستیم نگاه صرفا سودآور به تامین کننده‌ها و تلاش برای داشتن سهم بیشتر در سود فروش کالاهاست اما دیجی‌کالا تصویر مثبتی در ذهن مصرف‌کننده دارد و امیدواریم این کیفیت همچنان حفظ شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا