رویدادهای ایرانیسامسونگ

چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران برگزار شد

چهار سال همکاری مشترک سامسونگ و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور

در ابتدای مراسم چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران رضا باجولوند، معاون پژوهش برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای صحبت خود را آغاز کرد. او در صحبت‌های خود به تعامل خوب حوزه صنعت و آموزش اشاره کرد. به گفته باجولوند این مسابقات کمک می‌کند تا نیروی ماهر کار بتواند وارد بازار کار شوند. او ادامه داد نگاه آینده ما حضور در مسابقات جهانی است و علاقه‌مند هستیم تیمی که در حال آماده سازی داریم را راهی مسابقات جهانی کنیم.

مطلب مرتبط:

سومین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران برگزار می‌شود

در ادامه وحید نجفی، مدیرعامل سام سرویس صحبت‌های خود را با جایگاه تکنسین‌ها شروع کرد. او گفت که در مجموع سام سرویس نسبت تکنسین به مدیر یک به دویست نفر است. این موضوع ارزش و نیاز به تکنسین‌ها را نشان می‌دهد. تکنسین‌های مورد نیاز شرکت‌ها یا از سازمان فنی‌وحرفه‌ای تامین می‌شود و یا خود شرکت‌ها نیروها را آموزش می‌دهند.

وحید نجفی

نجفی پیشنهاد داد تا یک مدل کاربردی برای استفاده از این نیروهای کار طراحی شود تا از این نیروها بتوان استفاده عملیاتی داشت. اصلی‌ترین قدرت تکنسین‌ها کار عملی و عملیاتی است، اما امروزه بسیاری از سرویس‌ها در منزل مشتری انجام می‌شود. در نتیجه تکنسین‌های ما نیاز دارند تا برخورد اصولی با مشتری و رفتار محترمانه و استاندارد هم آموزش ببینند تا بتوانیم تکنسین‌های حرفه‌ای و درجه یک داشته باشیم.

فرهاد هجرت در ادامه مراسم یک تصویر از ۳۰ سال پیش نمایش داد. یک سال قبل از اینکه لوگوی سامسونگ تغییر کند.

فرهاد هجرت

مدیر بازاریابی سامسونگ در ادامه گفت این آکادمی ۴۷ ماه فعالیت مستمر داشته و ۲ هزار نفر در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند و یک‌صد دوره برگزار شده است. هجرت افزود در این دوره ۲۷ درصد رشد شرکت کننده داشته‌اند و ۱۹۵۹ نفر در چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران شرکت کرده‌اند.

مطلب مرتبط:

اختتامیه سومین المپیاد تکنسین‌های ایران

در ادامه تصویر کارشناسان و داوران این مسابقات را می‌توانید ببینید.

مطلب مرتبط:

جزئیات دومین المپیاد تکنسین‌های ایران

در پایان هم تصویر برندگان چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران را می‌توانید مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا