دیجی‌کالا

با کمتر از ۲۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا چی بخریم؟

پیشنهاد خرید ۱۰ گجت جالب برای هدیه یا سفر نوروز

اگر تصمیم دارید برای نوروز به دوستان خود یک گجت هدیه بدهید یا برای سفر نوروزی دنبال ابزارهای جذاب می‌گردید، در این مطلب ۱۰ وسیله را به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید آن را از دیجی‌کالا تهیه کنید. این گجت‌ها کمتر از ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارند. برخی از آنها هم کمتر از ۱۰۰ هزار تومان هستند که باید دقت کنید برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان هزینه پست از شما گرفته نمی‌شود.

خودکار چند کاره!

با توجه به استقبال گسترده مشتریان در جهت انتخاب فلش مموری به عنوان ماندگارترین و پرکاربردترین هدیه ، برند وینسیک اقدام به تهیه و توزیع فلش مموری خودکاری با ساختاری متفاوت و جالب نموده است. ظرفیت داخلی فلش مموری خودکاری 16 گیگ بوده و دارای سرعت بالا جهت انتقال اطلاعات و وزن کم می باشد. ابعاد این فلش مموری به اندازه یک روان نویس معمولی است بنابراین شما می توانید همیشه آن را به همراه داشته باشید و از آن به عنوان خودکار برای نوشتن نیز استفاده نمایید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده بر روی بدنه فلش مموری دو دکمه تعبیه شده است که باعث منحصربفرد شدن طراحی این مدل فلش مموری شده است. بنابراین با فشار دادن یکی از دکمه ها چراغ سفید رنگ روشن می شود و با فشار مجدد همان دکمه چراغ آبی رنگ ( جهت تشخیص اصالت اسکناس ) مشاهده می گردد و با فشار دکمه دوم لیزر موجود بر روی خودکار فعال می شود که می توانید در کنفرانس ها و سمینارها و موارد دیگر از آن استفاده نمایید. همچنین در قسمت بالای خودکار یک قطعه پلاستیکی تاچ دار تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد به عنوان قلم تاچ روی تمامی گوشی های موبایل و تبلت از آن بهره ببرید. بنابراین شما می توانید با تهیه فلش مموری خودکاری با یک تیر شش نشان بزنید و علاوه بر استفاده به عنوان فلش مموری از قابلیت خودکار، لیزر, چراغ قوه, لامپ تشخیص اسکناس و قلم تاچ موجود بر روی این فلش مموری نیز سود ببرید.

قیمت ۱۰۸ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

هدفون سنهایزر مدل HD 180

«HD 180» از هدفون‌های ابتدایی «سنهایزر» (Sennheiser) است که به‌عنوان هدفون خانگی کارایی بسیار خوبی دارد. امپدانس این هدفون 24 اهم است. با توجه به کابل 3متری این هدفون، می‌توانید با خیال آسوده هنگام تماشای تلویزیون از آن استفاده کنید. اتصال آن به کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ هم مفید خواهد بود؛ اما ممکن است در صورت اتصالش به موبایل، حین پیاده‌روی کمی مشکل پیدا کنید. بلندی صدا در این هدفون خوب و پذیرفتنی است. همچنین بیس این هدفون تا حد قابل‌قبولی زیاد است؛ اما تفکیک صدای قابل‌توجهی ندارد. درنتیجه برای تماشای فیلم و گوش‌کردن به موزیک‌هایی مانند Pop و House گزینه‌ی قابل‌قبولی محسوب می‌شود. بدنه‌ی این هدفون از پلاستیک ساخته شده‌ و در بالشتک‌های آن، چرم مصنوعی به کار رفته ‌است. هدفون HD 180 به وسیله‌ی جک 3.5میلی‌متری به کامپیوتر یا تلفن همراه متصل می‌شود و می‌توان از آن در پخش‌کننده‌های بسیاری استفاده کرد. جک 3.5میلی‌متری به‌کاررفته در این هدفون از جنس مس ساخته شده و رسانای خوبی برای سیگنال‌های صوتی است. درون جعبه‌ی محصول یک تبدیل 3.5میلی‌متری به 6.3میلی‌متری هم قرار داده شده‌ که ممکن است برای DJها و کسانی که سروکار زیادی با تولید و میکس صدا دارند، کاربرد داشته باشد. البته این مدل به متخصصان موسیقی توصیه نمی‌شود. درمجموع HD 180 قیمت بسیار خوبی دارد و از دوام و کارایی بسیار خوبی بهره‌مند است.

قیمت ۱۸۲ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

کیف کمری گجت

گجت بند کیف موبایل و مدارک میباشد و دارای سه بند با طول مختلف است که قابل استفاده بعنوان کمربند، بازوبند و پابند میباشد. در مکانهای مختلف نظیر باشگاه بدنسازی، کنار دریا، زمان دوچرخه سواری، اسب سواری، قایقرانی و ورزش های دیگر و یا در شهر بازی که لباس جیبدار مناسبی معمولاً همراه نیست، میتوان از گجت بند استفاده کرد. همچنین میتوان از گجت بند زیر لباس استفاده کرد تا وسایل مهم مثل پول و پاسپورت و مدارک را از دید دیگران پنهان کرد. پارچه داخلی از جنس پارچه مقاوم در برابر آب و باران است. برای اطمینان یک کاور پلاستیکی ضدآب درون بسته بندی قرار گرفته تا از خیس نشدن مدارک جلوگیری کرد. سایز مفید کیف ۱۷ در ۱۱ سانتیمتر هست و قابل استفاده برای اکثر گوشی‌های موبایل است.

قیمت ۶۵ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

گیرنده بلوتوثی موزیک پایونیر

این دستگاه کوچک می‌تواند هر دستگاه پخش موسیقی که فلش مموری می‌خورد اما بلوتوث ندارد را به یک دستگاه بلوتوث دارد تبدیل کند. یکی از استفاده‌های مهم آن می‌تواند برای رادیو پخش خودرو باشد.

قیمت ۴۳ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

مجموعه ابزار سفری

مجموعه ابزار سفری

کیف سفر آلکا یک همراه مناسب برای سفرهای شماست تا در شرایط مختلف کمک شما باشد. لوازم داخل کیف شامل: – اره کوچک – چاقو – طناب کلفت 4 متر – طناب معمولی 6 متر – کش پهن 2 متر – کش معمولی 2 متر – کش معمولی 1.5 متر – بست 3 عدد – نخ – سوزن بزرگ (جوال دوز) کیف زیپ دار.

قیمت ۸۵ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

دستمال فشرده سفری

دستمال فشرده یکی از لوازم مورد نیاز در کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد. این محصول از جنس پنبه و پارچه غیر بافته شده می باشد. پارچه غیر بافته شده دارای ویژگی های خاصی از قبیل جذب، دفع مایع، انعطاف پذیری، نرمی، کشش، قابل شستشو، عدم جذب باکتری و استریل می باشد که در این محصول مورد استفاده شده است. این دستمال ها دارای بافتی نرم و بدون بو می باشند و علاوه بر آن کاملا بهداشتی و بدون حساسیت هستند و دربیمارستانها، هتل ها، رستورانها، خانه و مسافرت می توان مورد استفاده قرار گرفت. این قرص ها حجم کم و وزن کمی دارند و به راحتی میتوانید با خود حمل نمایید. این دستمال در حالت معمولی به شکل قرص میباشد که با خیس کردن این قرص به حالت دستمال در آمده و قابل استفاده می باشد و دیگر هیچ وقت به حالت اولیه باز نمیگردد. ابعاد این قرص در حالت بازشده 19 * 26 سانتی متر می باشد.

قیمت ۴۶ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

دوش سفری

در هنگام کوهنوردی یا سفر شاید نیاز به دوش و استحمام پیدا کنید و وسیله ای نداشته باشید که خود را با آن بشویید. دوش سفری وسیله ای است که دقیقا همین نیاز شما را برطرف می کند و می توانید به آسانی با آب گرم دوش بگیرید. دوش سفری Camp Shower یک محصول فوق العاده برای مسافران طبیعت است. مخزنی 40 لیتری از جنس PVC سبک و غیرسمی دارد که با درپوش مخصوص می تواند از آب پر شود. جنس کیسه جاذب گرما است و به راحتی می تواند با نور خورشید گرما را جذب آب کرده بدون اینکه در خواص آب تغییر ایجاد کند و آن را مضر کند. در بالای کیسه آب یک عدد بند مخصوص قلاب دار برای آویزان کردن آن در ارتفاع وجود دارد. در پایین کیسه یک فلکه برای باز و بسته کردن آب قرار داده شده است. همچنین در داخل جعبه محصول یک عدد شلنگ مخصوص 70 سانتی متری برای استحمام فرد زیر آن قرار داده شده است که به خروجی شیر فلکه وصل می شود. برای استفاده از آن، ابتدا باید مخزن را پر از آب کرده و حدود سه ساعت در نور مستقیم خورشید قرار دهید. وسیله ای بسیار کاربردی و کم حجم در هنگام سفر است و می تواند در کوله پشتی شما به آسانی جای گیرد.

قیمت ۱۷۰ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

بخاری جیبی

بخاری جیبی پرفکت با هر بار شارژ بنزین میتواند تا چند ساعت حرارت تولید کرده و دستان شما را گرم کند.این محصول مناسب ماهیگیری، کمپ، کوهنوردی، اسکی و … در هوای سرد است.

قیمت ۱۹۰ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوث

این اسپیکر بلوتوث طراحی فانتزی دارد و دارای لامپ های LED مانند شعله آتش است. کیفیت صدای این بلندگو خوب است و ظاهر جذابی دارد. نور این اسپیکر با کلید مجزا روشن و خاموش می‌شود. مدت زمان استفاده از اسپیکر بدون نور حداکثر 10 ساعت است و مدت زمان استفاده از نور به تنهایی حداکثر 17 ساعت است. مدت زمان استفاده ترکیبی هم حداکثر 5 ساعت است. این اسپیکر رادیو FM و پنل کنترل موسیقی دارد. همچنین ضد رطوبت و پاشش آب (IP65) است. این اسپیکر را می‌توانید به سه پایه هم متصل کنید.

قیمت ۱۵۰ هزار تومان 

لینک خرید از دیجی‌کالا

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث

با لامپ مدل «ریوالاندی BLLS» می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌ی خود را از طریق بلوتوث در خانه یا محل کارتان پخش کنید و از آن به‌عنوان یک اسپیکر بهره بگیرید. این محصول از یک اسپیکر قابل‌حمل، بلوتوث و یک لامپ LED هوشمند تشکیل ‌شده است. انرژی موردنیاز برای استفاده از این محصول، از طریق برق شهری (100 تا 240 ولت) تامین می‌شود. شما برای استفاده از این چراغ به استفاده از مبدل یا شارژر هیچ نیازی ندارید و کافی است آن را به سرپیچ‌های معمولی خانگی(E26 / E27) محصولاتی مثل لوستر، آباژور و چراغ‌خواب متصل کنید. حداکثر توان مصرفی در لامپ LED این محصول 3 وات است و اسپیکر آن‌ هم فقط 14 وات RMS برق مصرف می‌کند. لامپ LED به‌کاررفته در این محصول به فیلتر مجهز است و طیف رنگی معادل 16.8 میلیون رنگ دارد. این لامپ قابلیت استفاده در سه رنگ قرمز، سبز و آبی را دارد و می‌توانید براساس سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی نسخه‌ی 4.0 به بالا و کسانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، از طریق نصب نرم‌افزار Magic Lumen می‌توانند در محدوده‌ی 8 تا 10 متری این لامپ هوشمند قرار گرفته و با استفاده از بلوتوث، کنترل پخش موسیقی و نور لامپ را در دست بگیرند. این نرم‌افزار دارای امکانات مختلفی از جمله تنظیم نور و صدا، ذخیره‌ی انرژی، آلارم، حالت شبانه و خواب(Night/Sleep Mode) و کارهایی از این قبیل است. این لامپ هوشمند به‌عنوان نمونه‌ای جمع‌وجور از هم‌نشینی نور و صدا، مناسب افرادی است که برای نگهداری گجت‌هایشان فضای کمی دارند و از ایده‌های خلاقانه در ترکیب آن‌ها استقبال می‌کنند.

قیمت ۱۹۹ هزار تومان

لینک خرید از دیجی‌کالا

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا