خودرو

تم اسکار روی مرسدس بنز GT

زمانی که همه هنرپیشه‌ها برای شرکت در مراسم اسکار آماده می‌شوند و به دنبال لباس مناسب می‌گردند، مرسدس هم دست به کار شده و برای AMG GT چهار-درب خود لباس تازه آماده کرده است.

مرسدس برای هماهنگی بیشتر با تم اسکار یک پوستر تبلیغاتی ساختگی از فیلمی به نام Love Altar درست کرده است که اصلا چنین فیلمی وجود ندارد. در تصویر این پوستر مرسدس طلایی رنگ خودنمایی می‌کند. هنوز تیزر این فیلم که تبلیغی برای مرسدس است منتشر نشده و زمانی که منتشر شود می‌توانید آن را در کانال آپارات آی‌تی‌ایران ببینید.

مرسدس GT

مرسدس همچنین یک ویدئو از پشت صحنه طلایی کردن این سوپر اسپورت کوپه را منتشر کرده است که می‌توانید در بالای همین صفحه آن را تماشا کنید.

اگر با مرسدس بنزAMG سری GT آشنایی کافی ندارید خوب است بدانید ضعیف‌ترین مدل آن (GT53) یک موتور شش سیلندر با توربو شارژر دارد که می‌تواند ۴۲۹ اسب‌ بخار قدرت تولید کند. مدل بهتر آن (GT63) هم با قیمتی بین ۱۳۷ هزار دلار تا ۱۶۰ هزار دلار یک موتو ۸ سیلندر با توربو شارژر دوقلو دارد که ۵۷۷ اسب بخار قدرت دارد. اگر هم قیمت برای شما مهم نیست می‌توانید کامل‌ترین مدل آن (GT63 S) را خریداری کنید که ۶۳۰ اسب بخار قدرت دارد. قیمت مدل GT53 هنوز مشخص نشده است.

مرسدس بنز GT

از طريق
Car Drivers

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا