بازی

۲۵ میلیون کاربر در یک هفته!

رکورد جالب بازی Apex Legends

بازی Apex Legends امروز ۲۵ میلیون نفر کاربر دارد. این بازی که تنها یک هفته از معرفی آن می‌گذرد موفق شده تا ۲۵ میلیون نفر بازی‌کن را جذب کند. هلدینگ بزرگ Tencent هم اعلام کرده که مایل است روی این بازی سرمایه‌گذاری کند و آن را در چین توزیع کند. تنسنت پیش از این هم تجربه موفقی در زمینه توزیع بازی در چین را دارد. برای مثال بازی‌های Fortnite و PlayerUnknown’s Battlegrounds توسط این کمپانی در چین توزیع شده است.

در وب‌سایت EA هم بازی Apex Legend ستایش شده است و جذب کاربر این بازی همه را حیرت‌زده کرده است. برای مثال بازی معروف Fortnite برای رسیدن به ۳۰ میلیون نفر کاربر سه ماه زمان صرف کرده است. اگر شایعات درباره همکاری EA (الکترونیکس آرت) و تنسنت درست باشد، شاهد یک رشد بی‌نظیر خواهیم بود و شاید Apex Legend بتواند رکوردی تاریخی را ثبت کند.

به گفته کارشناسان حوزه گیم، بازی Apex Legend می‌تواند به عنوان پدیده بازی سال ۲۰۱۹ مطرح شود و ۸.۴ میلیون ساعت بازی در روز را ثبت کند. این در حالی است که بازی Fortnite در هر روز ۷.۲ میلیون ساعت بازی می‌شود. جالب است بدانید بیشترین رکورد در اختیار Counter Strike است. این بازی رکورد ۸.۶ میلیون ساعت در روز را دارد. البته این کانتر یک بازی باسابقه است و این آمار پس از چند سال تلاش به دست آمده است.

منبع
notebookcheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا