آمازون

جف بزوس از نشریه  National Enquirer شکایت کرد

چند ساعت پیش، جف بزوس-مدیر عامل آمازون و صاحب روزنامه واشنگتن پست با انتشار پُستی، ادعا  کرد که هدف باج‌گیری توسط صاحب نشریه  National Enquirer قرار گرفته است.

بزوس مدعیست که این نشریه آمریکایی وی را به افشا و انتشار تصاویر صمیمانه وی با شریکش و دیگر موارد خصوصی زندگی بزوس تهدید کرده است.

این نشریه اولین جایی بود که عکسها و پیامک‌های جف بزوس و دوست دخترش را منتشر کرده بود. بزوس در دی ماه امسال از همسرش طلاق گرفت.

رئیس شرکت آمریکن مدیا(AMI)-David Pecher، از دوستان نزدیک دونالد ترامپ است و به محافظه کاری شهرت دارد.

بزوس چند روز پیش با انشتار پستی در Medium ادعا کرد بود که شرکت AMI ، بزوس را در صورت توقف نکردن تحقیقات خود علیه نشریه National Enquirer، به انتشار تصاویر جنجالی وی با دوست دخترش تهدید کرده و قصد باج گیری دارد.

حالا بعد از گذشت تنها چند ساعت از ادعای بزوس، یک روزنامه نگار به نام Ronan Farrow  نیز ادعا کرده و وی به همراه یک روزنامه نگار دیگر نیز توسط AMI تهدید شده‌اند.

Farrow   در توییتر خود اعلام کرد که به دلیل پوشش خبری روابط بین دونالد ترامپ و نشریه   National Enquirer، هدف ارعاب و باج خواهی مسئولین این شرکت قرار گرفته اند.

سی‌ان‌ان با انتشار جوابیه‌ای به ادعاهای بزوس، به نقل از سخنگوی شرکت AMI اعلام کرد:« AMI برای دنبال کردن و تحقیقات در مورد ادعای آقای بزوس بسیار مشتاق است. هر کاری لازم باشد برای انجام این تحقیقات انجام خواهیم داد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا