تکنولوژی

سایکل‌میتز، داستان ساخته‌های ماندگار

سایکل‌میتز رویدادی دوره‌ای است که با تلاش گروهی از مدیران محصول کسب‌وکارهای آنلاین برگزار می‌شود. در این رویداد، مدیران محصول و افرادی که به نوعی با محصول سروکار دارند در مورد تجربیات‌شان سخن می‌گویند.

سایکل میتز

این رویداد ۲ و ۳ اسفند ماه جاری در کارخانه نوآوری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

روز نخست این رویداد کارگاه مدیریت محصول برگزار خواهد شد و تلاش می شود شرکت کنندگان به صورت عملی با روش های مدیریت محصول آشنا شده و درگیر چالش های مدیریت محصول شوند. همچنین به شرکت کنندگان مدرک حضور در کارگاه از طرف آکادمی مدیریت محصول اعطا خواهد شد.

در دومین روز رویداد تعدادی از مدیران محصولات مطرح به تشریح تجربیاتشان خواهند پرداخت و در انتها پنل‌ بحث و گفتگو درباره موضوع ارتباطات در تیم‌های نرم‌افزاری برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر در این مورد را می‌توانید در وب‌سایت این رویداد مشاهده کنید.

«وحید ابوالحسنی‌نژاد» مدیر اجرایی این رویداد گفت: محصول خوب شریان حیاتی یک کسب‌وکار آنلاین است. به همین خاطر است که مدیریت محصول را CEO کوچک می‌نامند. تعاریف و مسئولیت‌های متفاوتی را می‌توان برای این شغل نوظهور ذکر کرد، اما مدیر محصول متعهد می‌شود تا تمام تلاش خود را انجام دهد تا یک داستان جذاب را برای مخاطب محصول‌اش بسراید.

وی درباره تجربه حضور در این رویداد اشاره کرد: ما می‌خواهیم در سایکل‌میتز شما را به شنیدن داستان‌های جذاب و آموزنده پشت صحنه تولید محصولات موفق ایرانی دعوت کنیم. محتوایی که هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. تمامی سخنران‌ها از تجربه شخصی خودشان برای شما می‌گویند و اینکه چگونه مشکلات را حل کرده‌اند و نتیجه آن چه بوده. شما در این رویداد قرار نیست فقط یک شنونده باشید. در هر رویداد، سخنران‌ها بخشی از زمان خود را در مورد تجارب واقعی شان صحبت می‌کنند و بخش دیگر را به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

برای تمام کسانی که دغدغه محصول دارند

ابوالحسنی‌نژاد با بیان اینکه این رویداد مناسب تمامی علاقه‌مندان به محصول است افزود: اعضای تیم محصول، مدیران محصول، طراحان محصول و مدیران کسب‌وکارهای کوچک جزو مخاطبین مستقیم ما بوده و می‌توانند از این رویداد بهره‌مند شوند.

او همچنین درباره روز دوم رویداد اشاره کرد: روز دوم رویداد ویژه سخنرانی سخنرانان ویژه‌ای من‌جمله: امیر عظیمی، بهرام رمضانی، هادی فرنود، اسد صفری، سارا حلم‌زاده، غنچه طاووسی، هیرمند لشکری، فرنود فرودی، است که هرکدام به نوبه خود در بخش‌های مرتبط در شرکت‌ها و استارتاپ‌های مطرح مانند دیجیکالا، اسنپ‌تریپ، صبا ایده، سداد، گاج، شیپور، کاموا و دانرو فعالیت دارند.

مدیر اجرایی این رویداد برگزاری این همایش را کاملا مستقل دانست و تاکید کرد که این رویداد به هیچ نهاد یا سازمانی وابسته نیست.

سایکل میتز

همکاری با Product School

Product School که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را از آمریکا آغاز کرده و سپس در کشورهایی مثل انگلستان، سوئیس، فنلاند، دانمارک، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی ادامه داده است، اکنون با انتخاب نماینده رسمی خود در ایران، تهران را به عنوان مرکز برگزاری ایونت‌های ماهیانه خود مشخص کرده است. این رویداد به عنوان همکار علمی سایکل‌میتز به ما پیوست تا با همکاری این مجموعه بین‌المللی در حوزه مدیریت محصول مسیر پیشرفت مدیران محصول را تسریع کنند.

سایکل میتز

لازم به ذکر است این رویداد با حمایت حامیان مختلفی برگزار می‌شود که اپلیکیشن پرداخت آنلاین تومن Toman به عنوان حامی اصلی این رویداد در کنار سایکل قرار دارد.

علاقه مندان به این رویداد می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت http://cyclemeets.ir مراجعه کرده و با کد «ITIRAN» از 25% تخفیف ویژه مخاطبان آی‌تی‌ایران برای ثبت نام استفاده نمایید. همچنین می توانند با دنبال کردن هشتگ cyclemeets# در شبکه‌های اجتماعی در جریان جزئیات این رویداد قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا