موبایل

کیسه هوشمند راه حل ممنوعیت گوشی در مدارس

با کمک کیسه هوشمند ممنوع سازی گوشی استارتاپ Yondr، دبیرستان سن لورنزو ایالت کالیفرنیا موفق شده استفاده از گوشی را در طول روز ممنوع کند.

از ابتدای سال تحصیلی از دانش آموزان این دبیرستان خواسته شده گوشی‌های خود را از ساعت 8 صبح تا 3:10 بعد از ظهر درون کیسه هوشمند مسدود سازی گوشی Yondr قرار دهند.

«گراهام دوگانی» مدیرعامل استارت‌آپ Yondr پس از اینکه متوجه شد شنوندگان در کنسرت بیشتر از اینکه به موزیک توجه کنند، به گوشی‌هایشان خیره می‌شوند، تصمیم گرفت این ایده را عملی کند.

کیسه هوشمند ممنوعیت موبایل
نحوه فعالیت این کیسه هوشمند: 1- در هنگام ورود به کنسرت یا مدرسه موبایل خود را داخل یک کیسه می‌گذارید2- آن را قفل می‌کنید 3- در هنگام خروج قفل کیسه را باز میکنید

 

برخی از کمدین‌های معروف آمریکایی از جمله «دیو چپل» و «جک وایت» هم از ایده کیسه هوشمند مسدود سازی گوشی استقبال کرده و حتی از آنها در اجراهای خود استفاده کرده‌اند.

استارتاپ Yondr گفته در حال حاضر هزاران مدسه در ایالات متحده، کانادا و اروپا با این شرکت همکاری می‌کنند و قصد دارند از این کیسه هوشمند گوشی برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

قیمت این کیسه هوشمند بین 15 تا 30 دلار است و قیمت دقیق آن بسته به سایز مدرسه و تعداد دانش آموزان دارد.

با استفاده از این کیسه هوشمند گوشی، مدارس می‌توانند به راحتی از به‌کارگیری گوشی توسط دانش آموزان در طول ساعات آموزش جلوگیری کنند.

‫44 دیدگاه ها

  1. تیم اختصاصی رایین با طراحی بی نظیر و منحصر به فرد لبخند رضایت را بر چهره مشتریان خود نشانده است. علاوه بر طراحی سایت، سئو سایت، طراحی گرافیکی و مدیریت شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، تلگرام و …)  و مدیریت اینستاگرام که همگی از اهمیت بسیار بالایی با توجه به حضور گسترده قشرهای مختلف جامعه برخوردار هستند، نیز در حوزه تخصص و خدمات ما قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا