گوناگون

پخش زنده و تماشای آنلاین بازی ایران و ژاپن

این صفحه را تا آغاز بازی باز نگاه دارید

تا ساعاتی دیگر یعنی از ساعت 17:30 امروز دوشنبه 8 بهمن با پخش زنده و تماشای آنلاین  و به نوعی پخش مستقیم بازی فوتبال ایران و ژاپن با شما خواهیم بود.

همچون چند بازی اخیر تیم ملی ایران پخش زنده بازی ایران و ژاپن را می‌توانید به صورت پخش مستقیم و از طریق همین صفحه دنبال کنید.

امسال را می‌توان سال پخش آنلاین فوتبال نام گذاشت. گزارشگرهای جدیدی از سایت‌ها و شبکه‌های غیر تلویزیونی به صورت آنلاین بازی را گزارش می‌کنند.

به خصوص امسال و در حالی که عادل فردوسی پور گزارشگر محبوب تلویزیون کنار گذاشته شده عملا تماشای بازی از طریق آنلاین می‌تواند حس و حال خود را داشته باشد.

به نوعی می‌توان امسال را سال شکست انحصار صدا و سیما در پخش زنده فوتبال دانست. پخش مستقیم بازی ایران و ژاپن حالا از طریق بسیاری از سایتها و اپلیکیشنها این بازی را به طور مستقیم پخش میکنند.

مرتبط: زمان بازی ایران و ژاپن

بازی ایران و ژاپن امروز،  نبرد رسیدن به فینال یا کنار رفتن از دور رقابت‌هاست. بعد از برد بسیار شیرین در بازی ایران و چین  حالا فرصت زورآزمایی تیم ایران با یکی از بهترین قدرتهای فوتبال جهان یعنی ژاپن است.

پس اگر علاقه‌مند به دیدن بازی ایران و ژاپن به صورت آنلاین و روی گوشی یا تبلت و کامپیوتر هستید می‌توانید این صفحه را بازنگاه دارید به طور خودکار با شروع بازی مطلع می‌شوید.

در عین حال این امکان هم هست که پخش زنده جام ملت های آسیا و بازی فوتبال حساس امشب ایران و چین را از طریق سایت‌ها و سرویس‌های زیر هم دنبال کنید.

خوشبختانه برای دیدن بازی ایران و ژاپن انتخاب‌های زیادی روی اینترنت و یا از طریق اپلیکیشنهای مختلف وجود دارد. در صورتی که بعضی از اپلیکیشنها از توان فنی کافی برخوردار نباشند می‌ توانیدبازی را از سایتها یا اپلیکیشنهای دیگر دنبال کنید.

لیست سایت های پخش زنده ایران و ژاپن

با عضو شدن در کانال تلگرام آی تی ایران از اخبار به لحظه مطلع شوید.

نوشته های مشابه

‫141 دیدگاه ها

  1. این دخترها هیچی از فوتبال نمیفهمن فقط عاشق قیافه تهدار آزمون هستن و هی به گزارشگر فحش میدن. اگه دوزار فوتبال میفهمیدن متوجه میشدن که حرفهای گزارشگر کاملا درست بود

  2. چه گزارشگر بی شعور بی ادبی واقعا که این همه سردار خوب بازی کرد اصلا کار خوبی کرد دعوا کرد

  3. چه گزارشگر بی شعور بی ادبی واقعا که این همه سردار خوب باز کرد اصلا خوب کاری کرد دعوا کرد

  4. گزارش آس بود
    خدایی توپ بود
    دمت گرم
    اونایی که میگن بده خب با خیال راحت توی خونن
    گزارشت طبیعی و جون دار بود
    بعضی وقتا هم تند بود اما خب تیم ملیه دیگه
    اینا به خیابانی هم که ادب رو رعایت میکنه میگن شیربرنجه، بی حالیه
    به همه گیر میدن. هر کی سبک خودش.ای ول داری

  5. خانما اومدن هی میگن گزارشگر بده
    آقا، گزارشگر نرفته پیکنیک که… سردار عین بچه 7 ساله هاست رفتارس، قدوس هم هی شوت میزنه بابا 10 تا دورتن پاس هم بده… نیمه نهایی جام ملتهاست، لیگ دسته دو که نیست
    مهمونی زنونه که نیست
    کل ایران داشت چوب اشتباهای بازیکنا رو میخورد
    آدم روانی میشه. توی خونه تخمه و چیپس جلومونه خوشحالیم
    دهن ملت صاف شد ( بلا نسبت)

  6. چه گزارشگر بدیییییی چرا همش توهین میکنی و فحاشی میکنی؟؟؟؟؟ اصلا لذت نبردم از گزارش خیلی بد و زننده بود حالا اشتباه کنه نباید تو پخش اینطور بکوبی بازیکنان تیم کشورتو تلاششونو شاید کردن ینی چی که شرط بندی کردن و….مزخرف و….. به نظرم گزارش گری رو بذار کنارررررر

  7. آقای گزارشگر بهتره شما یه کم مردم رو آروم کنید نه اینکه بیشتر عصبانیشون کنین و به قول خودتون سوهان بکشید رو اعصابشون . اگه شما یه کاره ای بودین حتما دستور میدادین هر کدوم از بازیکنها رو صد ضربه شلاق بزنن وسط زمین که یه کم آروم بشین . سردار آزمون چیکارت کرده مگه ؟ با رامین رضاییان چه پدر کشتگی داری؟ زشته واقعا

  8. خیلی متاسفم که با یک بازی که نبردیم، اینقدر ناجوانمردانه حرفهای زشت در مورد تیم خودمان شنیدیم و تمامی زحمات آنها در این بازی ها را نادیده گرفتیم. البته ما که نه، آقای گزارشگر بی ادب!!! شما لیاقت این تیم را ندارید.

  9. متاسفانه گزارشگر انتخاب شده از الفاظ خوبی استفاده نمیکردند و خیلی غیر حرفه ای صحبت کردند.

  10. من هم به اندازه ی گزارشگر شما، از باخت ایران ناراحتم، ولی دلیل نمیشه ایشون، از طرف همه ی ایرانیها، به تیم ایران یا سردار آزمون، بد و بیراه بگن. ایشون انگار هم مربی هستن، هم تحلیل گر، هم معلم اخلاق. میتونید چند برنامه ی خارجی ذو ببینن و بهتر گزارش کردن رو بیاموزن. با سپاس برای پخش مسابقه. و با سپاس برای اینکه جایی برای کامنت گذاشته اید.

  11. واقعا که پخش خوب بود ولی بهتر بود یه کم گزارشگر رو ادبیاتش کار کنه تا تیم ملی میبره قربون صدقشون میرن ولی تا می بازه هرچی فحش بارش می کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا