اپل

بررسی ویژگی‌های نسخه بتا آی او اس 12.2

احتمالا ایرپادهای نسل دوم اپل به زودی عرضه می‌شود

نسخه بتا سیستم عامل آی او اس 12.2 اپل نشان دهنده تغییرات چشمگیر توجه در قابلیت‌های سخت‌افزاری ایرپاد است.

این تغییرات بسیاری را با این گمانه مواجه کرده که قرار است ایرپاد نسل دوم اپل به زودی عرضه شود.

طبق گزارش وبسایت 9to5Mac، نسخه بتا این سیستم عامل شامل رابط کاربری مجهز به دستور «Hey Siri» است که نشان می‌دهد در ایرپاد هم دستورات صوتی برای دستیار هوشمند Siri بدون نیاز به لمس ایرپاد فعال خواهد شد.

چنین ویژگی در حال حاضر برای ایرپاد اپل فعال نیست. هنوز جزئیات بیشتری درباره قابلیت‌های جدید ایرپاد در آی او اس 12.2 بتا لو نرفته است.

ضمنا در گزارش بلومبرگ آمده که نسل دوم ایرپاد اپل با ویژگی‌هایی همچون کاهش نویز اطراف، مقاومت در برابر آب و وایرلس قوی‌تر قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شود.

مرتبط : جدیدترین قابلیت‌های آی او اس ۱۲ برای آیفون و آی‌پد

روز گذشته هم وبسایت دیجی تایمز ادعا کرد اپل قصد دارد نسل دوم ایرپاد را با قابلیت نظارت بر سلامتی در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه کند.

برخی نیز می‌گویند در رخداد سپتامبر اپل در ویدیویی که در مراسم منتشر شد، شخصی با گفتن دستور «Hey Siri»، دستیار هوشمند Siri ایرپاد را فراخوانی کرده بود که این مسئله هم قابل تامل است. شاید هم منظور آن شخص چیز دیگری بوده است.

زمان عرضه آی او اس ۱۲.۲ معلوم نیست

هنوز مشخص نیست نسخه نهایی  آی او اس 12.2 چه زمانی برای کاربران عرضه خواهد شد و از همین رو نمی‌توان پیش بینی کرد  نسل دوم ایرپاد کی به بازار می‌آیند.

طبق روال همیشگی اپل، قبل از انتشار نسخه نهایی آی او اس ابتدا چند ورژن بتا از آن منتشر می‌شود تا از این طریق ایرادات احتمالی آن شناسایی و رفع شوند. بنابراین ممکن است نسخه اصلی آی او اس 12.2 طی یکی دو ماه آینده عرضه شود.

ضمنا این امکان وجود دارد که ویژگی Hey Siri ایرپاد در نسخه نهایی آی او اس 12.2 حذف شود و نمی‌توان با اطمینان درباره این ویژگی‌ها صحبت کرد.

از این رو خیلی نمی‌توان به ویژگی‌هایی که در نسخه‌های بتا آی‌ او اس دیده می‌شوند به عنوان ویژگی‌ها حتمی در نسخه نهایی این سیستم عامل نگاه کرد.

مرتبط: ایرپادهای اپل،‌ابزاری برای مدیتیشن

‫4 دیدگاه ها

  1. دلیل اینکه زیاد از سایتتون و مخصوصا کانالتون از ِیتی ها مورد استقبال قرار نمیگیره، تعریفات و اخبارهای بیخود از گوشی های اپل و آی او اس هست. این بحث که اصلا آی او اس تموم شده، خیلی وقته بسته شده ولی شما همچنان به نوعی به صورت تعصبی برخورد میکنید و بجای اینکه روی اندروید بیشتر مانور بدید که ۹۰ درصد بازارو داره روی این آی او اسی که همش محدودیتو اذیت کردنه چه برای یوزر و چه برای ما برنامه نویسا، دارید مانور میدید. به نظرم این اخباراتون مفت نمیارزه واقعا. ببهشید رک گفتم ولی باید رویتون رو تغییر بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا