استارتاپایران

سایت payment24 تعطیل شد

تعطیلی سایت payment24 به دلایل نامعلوم بسیاری را متعجب کرده است.

از روز گذشته با مراجعه به سایت پیمنت ۲۴ ( payment24.ir) کاربران متوجه شده اند یکی از مشهورترین سایت‌های پرداخت تعطیل شده است.

در اطلاعیه‌ای که روی صفحه نخست این سایت گذاشته شده دلیل تعطیلی سایت payment24 مشخص نشده و صرفا به برخی مشکلات رخ داده اشاره شده است.

این اطلاعیه با اشاره به تعطیلی سایت payment24 تاکید کرده برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق کاربران به طور موقت و تا حل تمامی مشکلات غیر فعال شده است.

هرچند پیمنت ۲۴ از در دسترس نبودن موقتی صحبت کرده اما تاکید کرده تمامی مطالبات و سفارشات انجام نشده کاربران به طور کامل تسویه می‌شود و کاربران نگران نباشند.

سایت همچنین  شماره تماس و آدرس خود در تهران و شیراز را در تنها صفحه باقی مانده در این سایت درج کرده است.

سایت payment24 طی سال های اخیر از موفق‌ترین سایت‌های پرداخت برای سرویس‌های اینترنتی یا حواله پول به شمار می‌آمد و مرتبا سرویس‌های مختلفی را به خود اضافه می‌کرد.

این سایت همچنین از فروشندگان اصلی گیفت‌کارتهای اپل، گوگل و آمازون بود.

از اوایل امسال و بعد از ورود به بحران ارزی و تعطیلی صرافی‌ها بخش عمده سرویس‌های ارایه شده دراین سایت به حالت تعلیق درآمده بود.

‫126 دیدگاه ها

  1. کاش زودتر تعطیل میشد. برای من هم کارت اعتباری از بانک آرین تاجیکستان صادر کرده بودند که بعد از مدتی یهو بلوکه شد و از ان به بعد دیگر پاسخ گو نبودند. خدا لعنتشان کند واقعا

    1. شما از چیزی خبر ندارید انگارو اخبار رو دنبال نمیکنید. مدیر این مجموعه به دلیل نقض قوانین و تحریم ایالت متحده آمریکا در زندان آمریکا به سر میبره.
      انتظار ندارید که از تو زندان مشکل شما رو حل کنه؟

    2. شما حتی هنوز متوجه نیستید که وقتی کارت اعتباریو سفارش میدین و صادر میشه دیگه هیچ مسئولیتی نداره پیمنت 24 …
      منم نه از تیم خودشونم نه چیزی فقط مدت طولانی مشتریشون بودم ناراحت کنندس همچین چیزاییو میبینم

  2. من ٨٠٠ دلار تو مستر كارتي كه از اين شركت گرفتم دارم و كارتم هم دو ماه پيش منقضي شده و اجازه دسترسي به پنل كاربري هم ندارم. كسي هست بتونه راهنمائيم كنه كه چكار كنم مبلغ رو بتونم جابجا كنم يا بگيرم، ممنون ميشم از مطلعين محترم كه راهنمائي كنيد. سپاس!

    1. سلام
      همین مشکل برای ما هم پیش آمد طبق صحبتی که بنده با کنسول ایران در تاجیکستان داشتم این شرکت ضمن کلاهبرداری نسبت به صدور وکالت نامه جعلی از کلیه مشتریان جهت دریافت غیر حضوری کارت نموده است و در مرحله اول هم ربطی به تحریم های آمریکا نداشته !
      پول های مذکور چند ماه در حساب بانک و نهایتا به حساب خزانه دولت تاجیکستان منتقل میشوند تنها راه باقیمانده مراجعه حضوری به هوم بانک تاجیکستان و شکایت و ادای خسارت علیه این شرکت است !

  3. متاسفانه قوانین آمریکا در حوزه‌ی تحریم‌ها واقعن غقیرقابل دور زدن هست و خود جناب سجاد شهیدیان به نقض قوانین تحریم اعتراف کرده و قطعن مشکلات عدیده‌ای به‌بار خاهد آمد، فقط امیدوارم که حساب‌های بین‌المللی اینا بلوکه نشه و بتونند پرداخت‌ها رو سریعن تسویه کنند.

  4. بازداشت مدیرعامل ایرانی شرکت «پیمنت‌۲۴» از سوی آمریکا به دلیل نقض تحریم‌های ایران

    آمریكا شركت خدمات مالی آنلاین «پیمنت ۲۴» و دو تن از مدیران ارشد آن را به نقض تحریم‌ها علیه ایران متهم كرد. سجاد شهیدیان،‌ بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت، در بریتانیا بازداشت و به آمریکا استرداد شده است.

    روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد براساس کیفرخواستی که روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در دادگاه فدرال ایالت مینه‌سوتای آمریکا منتشر شده است، شهیدیان به همراه وحید والی، و شرکت «پرداخت ۲۴» که آن را مدیریت می‌کنند، به «توطئه برای ارتکاب جرم علیه آمریکا، پولشویی، سرقت هویت، کلاهبرداری و تقلب الکترونیکی» متهم شده‌اند.

    دادستان‌های آمریکا می‌گویند شهیدیان، بنیانگذار و مدیر اجرایی ۳۳ ساله این شرکت، از سوی بریتانیا دستگیر و استرداد شده است. او روز دوشنبه در دادگاه تفهیم اتهام شد و اظهار بی‌گناهی کرد. وکیل این متهم نسبت به این اتهامات اظهارنظری نکرد.

    والی، مدیر اجرایی ارشد ۳۳ ساله این شرکت، بر اساس گفته دادستان‌ها همچنان فراری بوده و تلاش برای یافتن اطلاعات موثق برای ارتباط با او ناموفق بوده است.

    شرکت پرداخت ۲۴ نیز به درخواست برای اظهار نظر در این زمینه پاسخ نداده است

    پیمنت ۲۴ یک شرکت فعال در زمینه پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی و حواله پول معرفی شده بود که برای حل مشکلات پرداخت‌های ارزی ایرانیان و برداشتن موانع استفاده از روش‌های دریافت و پرداخت بین‌المللی فعالیت می‌کند.

    این شرکت فعالیتش را در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده بود. در این سال هم‌زمان با افزایش فشار بین‌المللی بر ایران، تحریم‌های مالی و بانکی علیه این کشور تشدید شده بود. بر اساس تحریم‌های آمریکا فروش و ارسال کالا،‌خدمات و تکنولوژی آمریکا به ایران ممنوع است.

  5. من واقعا متعجب شدم که این اتفاق افتاد براش. کلیه پرداختام رو با این سایت انجام میدادم. بعدش که یکی از دوستان یه متخصص بهم معرفی کردن برای کلیه کارام بهش مراجعه می کنم. یه آچار فرانست حتما پیشنهاد می کنم هر پرداختی داشتید بهش بگید براتون انجام میده، جالبش اینه که اصلا براش تبلیغ نمی کنه و نرخش هم از همه کمتره. سایتش omidahmadyani.ir هست خودش هم همین اسمشه امید احمدیانی.

    1. آره منم این سایت رو تست کردم تازگیا دامنش رو تغییر داده به fanavaraneomid.com و اتومات ریدایرکت میشه.
      واقعا قیمت هاشون و کیفیت سرویساشون عالیه
      البته باید حتما باید واتساپ یا تلگرام و یا تلفنی صحبت کنی ولی خیلی کارا رو سریع انجام میدن، واقعا دارن جای پی منت 24 رو میگیرن

  6. اگر ارز بید پایین سایت پیمنت 24 به فعالیتش ادامه خواهد داد
    این مشکل بالا رفتن دلار، مشکل همه ی سایت هاست پس باید منتظر پایین اومدن دلار باشیم تا پیمنت 24 به فعالیت ش ادامه بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا