استارتاپ

شرکت Slack لوگویش را تغییر داد

شرکت اسلک Slack لوگوی خود را تغییر داده است.
اسلک می‌گوید این تغییر را صرفا برای آنکه چیزی تغییر کند انجام نداده است.
در مطلبی در بلاگ این شرکت آمده که : یک دلیل خوب برای تغییر لوگو آن است که لوگوی فعلی کار خودش را خوب انجام نمی‌دهد و تکامل ساده‌تر و متمایز‌تر قادر به انجام آن کار به شکل بهتری است.
اسلک می‌گوید نخستین لوگوی ما زمانی طراحی شد که شرکت Slack متولد شده بود. یک لوگوی بازیگوش که علامت octothorpe یا پوند یا hash یا هر چیزی که بنامید را داشت.
لوگوی قبلی اسلک از ۱۱ رنگ متفاوت تشکیل شده بود که به گفته این شرکت به راحتی و با تغییر در زاویه رنگها اگر روی هر رنگی غیر سفید قرار می‌گرفت رنگها با هم تداخل پیدا می‌کرد و این برای این شرکت وحشتناک بود.

لوگوی اسلک تغییر کرد slack
اسلک برای جبران این مشکل نسخه‌های مختلفی از لوگو را طراحی کرد که برای اهداف خود خوب بودند اما به هر حال آنها متفاوت از لوگوی اصلی بودند.
در واقع آنها بسیار خوب بودند اما یکپارچه نبودند و نکته مهم درمورد یک برند این است که هر زمان مردم شما را ببیند متوجه شما شوند. بسیاری از چیزها ممکن است زیبا باشند اما بدون یک وحدت رویه و هماهنگی آن چیزی نیستند که شما انتظار دارید.
به همین دلیل تیم برند اسلک در کنار تیم شرکت Pentagram روی هویت بصری جدید اسلک و همچنین لوگوی کار کردند.
در لوگوی جدید از پالت رنگ ساده‌تر استفاده می‌شود ضمن اینکه روح لوگوی قبلی حفظ شده است.

لوگوی اسلک تغییر کرد
طی چند ماه آینده شما تمام جلوه‌های بصری اطرال اسلک را با هویت بصری جدید خواهید دید. در سایت، تبلیغات ، در برخی مکان‌ها و در خود محصول .
هنوز ما اسلک هستیم اما سازگارتر و قابل تشخیص‌تر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا