استارتاپتپسی

امکانات جدید تپسی برای رانندگان

مقصد دلخواه، ارسال پیام به تیم‌های امنیت و پشتیبانی و باشگاه حرفه‌ای رانندگان

یکی از مدیران ارشد تپسی از ارائه امکانات جدید برای رانندگان و مسافران این شرکت فعال در زمینه تاکسی اینترنتی خبر داد.

هومن دمیرچی، معاون عملیات تپسی، درباره امکانات جدید این شرکت به آی‎تی ایران گفت: یکی از امکانات جدید تپسی «مقصد دلخواه» است که به سفیر (راننده) این امکان را می‌دهد که خودش مقصد مورد نظر یا دلخواهش را انتخاب کند.

سپس تپ‌سی، مسافر را متناسب با همان مقصد به راننده معرفی می‌کند. وی افزود: مجموعه تپسی با دو هدف امکاناتش را توسعه می‎دهد. نخست آنکه درآمد رانندگانی که در این سیستم مشغولند، افزایش یابد. طوری که سفر آخری که راننده می خواهد به خانه برگردد یا صبح می‌خواهد سرکار رود، تک سرنشین سفر نکند و در همان مسیر یک مسافری داشته باشد.مقصد دلخواه تپسی رانندگان

این مدیر تپسی اشاره کرد:  همه روزه میلیون ها ماشین درحال تردد در کلانشهرها داریم که در زمان رفت و آمد به محل کار یا برگشت، تک سرنشین تردد می کنند.این امکان به افراد اجازه می دهد بتوانند با دانلود اپلیکیشن تپسی به عنوان راننده، در ساعات اوج ترافیک صندلی خالی خود را به اشتراک بگذارند و نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا کنند.

وی ادامه داد: راننده می‌تواند به دفعات محدود(در حال حاضر دو بار در طول روز) یک مقصد مشخصی را در اپلیکیشن تعیین کند و تپسی مسافران متقاضی سفر به مقصد نزدیک به آن مقصد تعیین شده را به راننده پیشنهاد می دهد.

به گفته معاون عملیات تپسی این دفعات ممکن است در آینده افزایش یابد.

 

ارسال پیام به تیم پشتیبانی تپسی

دمیرچی با بیان اینکه یکی از امکانات جدید تپسی، ارسال پیام به تیم پشتیبانی از داخل اپلیکیشن (Ticketing) است، افزود: پیش از این، در مواقعی که رانندگان برای حل مسائلی که برایشان پیش آمده یا پرسش در ارتباط با یک موضوع خاص، برای ارتباط با تیم پشتیبانی تماس می‎گرفتند.ارسال پیام به پشتیبانی تپسی

به این منظور علاوه بر صرف هزینه باید منتظر می ماندند. وی افزود: در حال حاضر آنها می توانند از طریق اپلیکیشن، هر مشکلی را که دارند، اگر فوری نباشد،  در اپلیکیشن ثبت کنند و تیم پشتیبانی تپسی ظرف 24 ساعت مشکل را بررسی کرده و آن را برطرف می‌کنند. این امکان با هدف راحتی و کاهش هزینه راننده طراحی شده است.

به گفته معاون عملیات تپ‌سی، نسخه بعدی این فیچر که به زودی ارائه خواهد شد، ارتباط داخل اپلیکیشن با مسافر  یا گفت‌و‌گوی داخل اپلیکیشن (In app chat) است.

در واقع، با این قابلیت جدید، سفیران بدون نیاز به برقراری تماس و صرف هزینه، به راحتی می‌توانند از طریق پیام درون اپلیکیشن تپ‌سی، با مسافر ارتباط گرفته و هماهنگی‌های احتمالی سفر را انجام دهند. وی افزود: این امکان تا یکی دو ماه آینده به کاربران تپسی ارائه خواهد شد.

 

ارسال پیام اضطراری به تیم امنیت تپسی

ارسال پیام به تیم امنیت، از امکانات جدید تپسی است که هم اکنون برای مسافران تپسی تحت عنوان «ارسال پیام اضطراری» وجود دارد، به طوری که مسافر در صورت احساس خطر با فشردن یک دکمه، یک پیام برای تیم امنیت ناوگان ارسال می‌کرد و تیم امنیت تپسی در کمتر از 2 دقیقه، برای بررسی وضعیت و انجام اقدامات مرتبط، وارد عمل می‌شود.

دمیرچی با اشاره به این موضوع اشاره کرد: این ویژگی به زودی برای رانندگان هم راه اندازی خواهد شد. به هر حال، تأمین امنیت رانندگان به اندازه تامین امنیت مسافران مهم است.

وی ادامه داد: اگر راننده به هر دلیل احساس خطر کند، به محض فشردن دکمه‎ای که در اپلیکیشن تعبیه خواهد شد، تیم امنیت ناوگان تپسی از طریق مختلف مانند تماس گرفتن، همکاری با پلیس و … وارد عمل شده و مشکل را حل خواهد کرد.

دمیرچی افزود: این امکان یک نسخه هوشمند نیز دارد که به طور اتوماتیک و هوشمند تشخیص می‌دهد اگر ماشینی از مسیری قرار بود برود، منحرف شود و سیستم اتوماتیک به تیم امنیتی پیام هشدار می‎دهد که ممکن است برای مسافر یا راننده مشکلی پیش آمده باشد.

 

باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی

معاون عملیات تپ‌سی در معرفی دیگر امکانات جدید تپسی  با اشاره به راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای‌ها برای سفیران تپ‌سی تا دو هفته آینده، گفت: در این باشگاه رانندگانی که پرکارتر هستند. در واقع آن دسته از رانندگانی که مدت زمان بیشتری با تپسی هستند و امتیازات بالاتری کسب می‌کنند، وارد این باشگاه حرفه‌ای‌ها می‌شوند و متناسب با فعالیتشان در سطوح مختلف، می‌توانند قرار بگیرند.

وی افزود: تپسی در سطوح مختلف جوایز نقدی و غیرنقدی ارائه بسته‌های تخفیفی‌ لوازم یدکی، تخفیف در بیمه‌ بدنه و شخص ثالث به رانندگان می‎دهد.

وی ادامه داد: همچنین یک سری سرویس‎های ویژه به این رانندگان در قالب پشتیبانی VIP ارائه می‌شود یا سقف امکاناتی مانند مقصد دلخواه برای این رانندگان بیشتر می‌شود. به مرور زمان این امکانات و جوایز برای رانندگان حرفه‌ای بیشتر خواهد شد.

دمیرچی در پاسخ به این سوال که آیا تپسی امکانات ویژه برای مسافران وفادار دارد؟ مانند اینکه رانندگان حرفه‌ای به این مسافران خدمات ارائه دهند، گفت: اگر سیستم درخواست سفر در تپسی به صورت رزروی بود و مسافران می‎توانستند رزرو کنند، شاید ایجاد چنین قابلیتی امکانپذیر بود، اما از آنجاییکه سیستم بر مبنای درخواست لحظه‎ای است، در آن لحظه هدف ما این است که نزدیکترین راننده به مسافر اختصاص داده شود، اجرای این امکان را محدود می‎کند.

 

جایگاه ارزشمند رانندگان در تپسی

معاون عملیات تپ‌سی در پایان اشاره کرد: همه این امکاناتی که از سوی تپسی ارائه می شود بر این اساس است که رانندگان بخش بسیار مهمی از کسب و کار تپسی هستند و جایگاه بسیار پرارزشی در این مجموعه دارند. زیرا در نبود آنها چنین کسب و کاری وجود نخواهد داشت. وی افزود: بنابراین تپسی خودش را مؤظف می‌داند، دائماً اقدامات انجام بگیرد که ضمن کاهش هزینه رانندگان، درآمد، ضریب راحتی کار و امنیت آنها را افزایش دهد. به این ترتیب، تپسی در آینده همچنان از این دست برنامه ها خواهد داشت.

تسویه در لحظه برای رانندگان تاکسی

ویژگی جدید تسویه فوری و در لحظه رانندگان تپسی از اسفند ۹۷ برای رانندگان فعال شده است. با این ویژگی رانندگان می‌توانند بلافاصله و در هر ساعت از شبانه روز سهم خود از سفر را به حساب خود واریز کنند. جزییات

 

به روز شده در  : ۱۴ اسفند و اضافه شدن ویژگ تسویه در لحظه 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام . آخه دوست عزیز تمام فکر شما درآمد است . ولی به چه قیمت . من از درد بی کاری به رانندگی تپ سی رو آوردم ولی شما هیچ انصافی ندارید قیر از اینکه کرایه را کم کردید هر جوری حساب میکنی همش حق با مسافر است . مثال . چرا کرایه کم کردید ولی پورسانت شما همان ۱۵ درصد است اگر حقی وجود دارد هر دو طرف باید کم شود . دوم اگر مسافری مشکل داشت تا بخواهیم بگیم این مسافر چه کاری انجام داده با یک نمره منفی مسافر کلی از زحمت های ما هدر میرود . و میشویم راننده خطرناک . سوم شما از ناحیه رانندگان کاری در آمد داری پس امکاناتی براشون بزارید که مایل به کار باشند نه اینکه درد مجبوری کار کنند و فقط برای گزاران روز خود کار کنند .

      1. سلام
        همین یکطرفه بودن همچی باعث شده خیلی انلاین نشم وبدترین مسئله برای من لغو سفرهای بعضی از مسافرهاست که خیلی زاحت و بی دقدقه ماشین رو تا مبدا میکشونن بعد بدون هیچ جریمه ای لغو میکنن و بارها به پشتیبای گفتم یا پیام دادم همه مثل دستگاه منشی تلفی میکن تپسی کنسلی نداره ولی اگه راننده دوبار بدلیل حاضر نشدن مشتزی کنسل کننه سومین یازچزیمه داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا