اپلنمایشگاه 2020 CES

طعنه تبلیغاتی اپل به رقبا در نمایشگاه CES 2019

در لاس‌وگاس یک جمله مشهور این است : “what happens in Vegas stays in Vegas” یعنی « آنچه در لاس‌وگاس اتفاق می‌افتد در لاس‌وگاس باقی می‌ماند». اشاره‌ای به اینکه خوشگذرانی‌های افراد در لاس‌وگاس از این شهر بیرون نمی‌رود.

حالا اپل همزمان با آغاز CES 2019 از این شعار مشهور یک جمله تبلیغاتی ساخته است: آنچه در آیفون شما اتفاق می‌افتد در آیفون شما باقی می‌ماند»
اپل این تابلو یا بنر تبلیغ را در ابعاد بزرگ در مقابل Las Vegas Convention Center (LVCC) محل برگزاری نمایشگاه نصب کرده است. به این ترتیب اپل مطمئن است تمام کسانی که برای شرکت در این نمایشگاه به لاس‌وگاس می‌روند این تبلیغ را خواهند دید.

این اقدام اپل طعنه‌ای به رقبای اندرویدی و حتی الکسای آمازون است که نمایشگاه CES مملواز محصولاتی است که با این دو پلتفرم کار می‌کنند.
اپل در پایین این جمله لینک به صفحه پرایویسی apple.com/privacy را گذاشته که واضح کننده مقصود این شرکت از این تبلیغ و متمایز کردن خود در امنیت است.

تبلیغ گوگل در نمایشگاه ces 2019

طعنه به جای حضور نمایشگاه

اپل همواره یک غایب بزرگ در نمایشگاه CES بوده هرچند عرضه کنندگان تجهیزات جانبی اپل در آن شرکت می‌کنند.
گفته می‌شود امسال دستیار صوتی گوگل و همچنین الکسای آمازون حضور گسترده‌ای در نمایشگاه CES 2019 دارند از این رو بی سبب نیست اپل مهمترین طعنه تبلیغاتی‌اش را در این نمایشگاه بیندازد.
خود گوگل بخش عمده‌ای از فضای ورودی پارکینگ نمایشگاه را با تابلوی بزرگ Hey Google که اشاره به دستیار صوتی این شرکت است پوشانده است.
گوگل همچنین تبلیغ Hey Google را روی مونوریل این شهر که به خود نمایشگاه هم می‌رسد گذاشته است.
هم دستیار صوتی آمازون ( الکسا) و هم دستیار صوتی گوگل طی یک سال اخیر به خاطر اشتباهاتی در حفظ اطلاعات مشتریان مورد سرزنش قرار گرفته‌اند.
البته خود اپل هم چندان بی اشکال نبوده است نمونه آن لو رفتن اطلاعات سلبریتی‌ها از طریق اکانت iCloud بود.

تبلیغ اپل در نمایشگاه ces 2019

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا