ایران

کسب درآمد به دلار در منزل؛ کلاهبرداری جدید

کسب درآمد دلاری از طریق تماشای تبلیغات حقیقت دارد؟

اگر سری به اینترنت بزنید یا کسب درآمد دلار را جست‌وجو کنید انواع پیشنهادات و مدل‌های مختلف را می‌بینید که تقریبا هیچ کدام آنها واقعیت ندارد. برخی از آنها به ماینینگ بیت کوین پرداخته‌اند که داستان جدایی دارد و روی صحبت امروز با بیت‌کوین و روش‌های ماینینگ نیست. مدل دیگری که در آگهی‌های مختلف می‌بینید روشی است که ظاهرا به تازگی باب شده و شما را به درآمدی دلاری در منزل تشویق می‌کند.

این سایت‌ها به شما می‌گویند برای کسب درآمد به دلار تبلیغات تماشا کنید و در ازای آن پول دربیاورید! یک مدل خیلی مشهور آنها Egmoney یا ezmoney و چندین دامنه دیگر مشابه همین است و با ساختاری به همین شکل که در پایین می‌بینید است.

درآمد ارزی

درامد ارزی

این سایت به شما می‌گوید برای کسب درآمد به دلار بابت تماشای هر صفحه تبلیغ به شما 10 سنت پول می‌دهد و یعنی با ورق زدن 10 صفحه یا وارد کردن 10 کپچا 1 دلار پول در می‌آورید.

در ادامه هم انواع روش‌های پرداختی را به ظاهر برای شما آماده کرده است. اما زمانی که می‌خواهید این یک دلار را به هر نحوی بردارید به شما پیغام می‌دهد که، برای برداشت وجه باید حداقل 150 دلار داشته باشید.

پس از اینکه به اندازه 150 دلار تبلیغ تماشا کردید هم به شما می‌گوید باید به اندازه 50 دلار روی این لینکهای تبلیغی کلیک کنید. بعد می‌گوید به 4 دلار دیگر هم نیاز دارید و این بازی را تا ابد ادامه می‌دهد…

این دست سایت‌ها همگی برای سواستفاده از کاربران است. هیچ کسب درآمد به دلار و درآمد ارزی از این گونه سایت‌ها نمی‌توانید داشته باشید و این آگهی‌هایی که در وب‌سایت دیوار یا هر جای دیگر می‌بینید حقیقت ندارد. هرچند که افزایش قیمت ارز این روزها هرکسی را برای درآمد دلاری وسوسه می‌کند اما بدانید که این بیراهه است و هرگز به درآمد منجر نمی‌شود.

درآمد ارزی درآمد ارزی درآمد ارزی

منبع
آی تی ایران

‫29 دیدگاه ها

  1. دوستان کسب درامد دلاری با روش های اصولی و با اموزش مناسب واقعا مناسب و شدنی هست. اما اینکه بخواید یک شبه پول دار بشید واقعا نمیشه. ترید کردن، فعالیت در یوتیوب، همکاری در فروش با سایت های خارجی و… روش های خوبی هستن ولی همشون به آموزش و مهارت بالا نیاز دارن. پس خواهشا گول حرف ها و تبلیغات مختلف رو نخورید و راه و روش اصولی رو یاد بگیرید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا