تکنولوژی

تغییر مدل نمایش تایملاین توییتر

توییتر ویژگی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که قبلا کنار گذاشته بود

توییتر در یک تغییر و بازگشت به گذشته تصمیم گرفته چینش تایم‌لاین توییتر را بر اساس زمان دوباره به اپلیکیشن خود اضافه کند.
این شرکت می‌گوید با توجه به اینکه برخی مواقع مثل برگزاری یک رویداد دیدن پست‌ها بر اساس زمان در لحظه مهم است تصمیم به این اقدام گرفته است.
بر اساس مدل جدید حالا پست‌های توییتر هم بر اساس زمان و هم بر اساس الگوریتم ( میزان جذابیت برای کاربر ) چینش می‌شوند.
توییتر تغییر در تایم‌لاین را از حدود چهارسال قبل آغاز کرد در آن زمان این موضوع باعث افزایش میزان استفاده از توییتر شد. اقدام تویتر به دنبال فیس‌بوک انجام گرفت که آن شرکت نیز به دنبال راهی برای جذاب‌تر کردن تایم لاین خود بود.

مرتبط : عرضه آزمایشی قابلیت‌های جدید توییتر

تعدادی از کاربران در آن زمان نسبت به این اقدام توییتر اعتراض کردند هرچند توییتر همواره به صورت موقت به کاربران اجازه می‌داد که محتوای تایم لاین خود را بر اساس زمان چینش کنند.
برخی از کاربران توییتر بعد از آنکه توییتر تصمیم گرفت تایم‌لاین را بر اساس الگوریتم چینش کند به سراغ اپلیکشن‌های رقبای این شرکت مانند توییت‌بات رفتند.
بازگشت \ به ارنج کردن تایم‌لاین توییتر بر اساس زمان احتمالا بسیاری از این دسته کاربران را راضی خواهد کرد. آنها می‌توانند با یک دگمه نوع چینش تایملاین را تغییر دهند.
این تغییر از امروز برای اپلکیشن توییتر روی آی او اس ( IOS) آغاز شده و طی هفته‌های آینده برای سایر پلتفرمها نیز ارایه خواهد شد.

تغییر چینش تایملاین توییتر

از طريق
The Verge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا