بازیموبایل

Lego Ninja AR، نسخه واقعیت افزوده یک بازی لگو

در جریان کنفرانس برنامه‌نویسان اپل در ماه ژوئیه، شرکت لگو – Lego –  از اپلیکیشن جدید خود لگو نینجا که با استفاده از کیت برنامه‌نویسی ARKit ساخته شده بود رونمایی کرد.

این اپلیکیشن لگوهای واقعی را وارد فضای مجازی می‌کند. حال امروز اولین نسخه از این اپلیکیشن به‌صورت رسمی عرضه شد.
اپلیکیشن Lego Ninjago AR به کاربران اجازه می‌دهد با یک سری از اسباب بازی‌های مدل Dragon Hunter تعامل داشته باشند. ضمنا به لطف قابلیت‌های جدید پلتفرم ARKit 2 2 نفر می‌توانند به‌طور همزمان با یکدیگر بازی کنند. همانطور که می‌دانید کیت ARKit اپل یک ابزار کارآمد برای توسعه کاراکترهای واقعیت مجازی در فضاهای واقعی است.

لگو نینجا قدم  کوچک ولی مهم لگو

بازیLego Ninja AR اولین اپلیکیشن از سری بازی‌های Lego Playgrounds خواهد بود. تام دونالدسون معاون ارشد تیم برنامه نویس این شرکت گفت: «کودکان امروزه در زمینه یافتن شیوه‌ها و فرصت‌های جدید بازی کردن استاد هستند و سری بازی‌های Lego Playground یک فرصت زنده را در اختیار کودکان قرار می‌دهد که به صورت مستقیم هم یاد بگیرند و آزمایش کنند. این اپلیکیشن یک روش بی‌نظیر برای آشنا کردن کودکان با این لگوها است که می‌تواند آنها را هرچه بیشتر به پروسه‌های نوآوری نزدیک کند.

در بازی لگو نینجا – Lego Ninja – کاربران می‌تواند با دوستانشان تیم تشکیل دهند و مبارزه با Dragon Hunters بروند و همچنین با استفاده از استرانژی‌های مختلف ابداعی خودشان با چالش‌های جدید روبه رو  شوند.

شرکت Lego این بازی را برای کاربران 9 سال به بالا توصیه کرده است.
برای اجرای  اپلیکیشن لگو نینجا کاربر یک دستگاه مجهز به سیستم عامل آی‌اواس نسخه 12 به بالا نیاز دارد. علاقه مندان می‌تاوند این بازی را از همین حالا مستقیما از اپ‌استور اپل دانلود کنند.

ابزار ARKit را اپل اولین بار در کنفرانس برنامه‌نویسان در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و قابلیت‌های آن را به همگان نشان داد بسیاری گفتند که اپل با اینکار آینده واقعیت افزوده را ترسیم کرده است.

بخوانید : واقعیت دیجیتالی: تغییری از تکنولوژی به سمت فرصت ها

نوشته های مشابه

‫829 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا