بررسیتکنولوژی

اوسمو پاکت معرفی شد

یک لرزش‌گیر تصویری کوچک و کارآمد از DJI که به تازگی رونمایی شده است

شرکت سازنده پهپاد  DJI به طور رسمی کوچکترین دوربین بدون لرزش اوسمو پاکت (Osmo Pocket) را در نیویورک معرفی کرد. تصاویر این دوربین ساعاتی قبل از این رویداد در سایت‌های خبری منتشر شده بود.

اوسمو پاکت کوچکترین لرزش گیر دستی است که این شرکت تا به حال تولید کرده و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب را در آن قرار داده است. مشخصا این محصول شرکت چینی DJI با هدف رقابت با دوربین ورزشی گوپرو ساخته شده است.

شرکت دی جی آی در اوسمو نسل اول دوربین Zenmuse به کار برده بود و در نسخه دیگر این محصول یعنی اوسمو موبایل (Osmo Mobile) نیز از دوربین تلفن همراه (که روی خود دستگاه قرار میگیرد) استفاده کرده است. در اوسمو پاکت اما ترکیب دوربین و گیبمالی را می بینیم که در پهپادهای کوچک شرکت DJI مانند مویک ایر شاهد بودیم.

این محصول دارای یک صفحه نمایش ۱ اینچی لمسی است که کاربر می‌تواند تصاویر ضبط شده را در آن مشاهده کند. البته دیدن یا ورق زدن تصاویر در این صفحه نمایش کوچک کار آسانی نیست پس این امکان هم هست که با اتصال به آیفون یا گوشی اندرویدی (از طریق کابل USB-C) صفحه نمایش بزرگتری را برای اوسمو پاکت مهیا کرد. برای این منظور باید اپلیکیشن خود DJI را نصب کنید. همچنین بخشی از تکنیک‌هایی را که مختص محصولات این شرکت است را نیز  به همراه دارد. از جمله آنها دنبال کردن سوژه، دنبال کردن چهره، تایم‌لپس و پانورامای اتوماتیک.

دی‌جی‌آی همچنین می‌خواهد تعدادی لوازم جانبی نیز برای این محصول به فروش برساند کاری که احتمالا از گوپرو آموخته است. از جمله آنها کنترلر وای‌فای و فیلترهای ND و همچنین کیس ضد آب است. تصاویر این لوازم جانبی را می‌توانید در این صفحه ببینید.

قیمت و زمان عرضه

قیمت اوسمو پاکت ۳۴۹ دلار است از ۱۵ دسامبر امسال به بازار عرضه می‌شود. این گجت فقط ۴ اینچ طول دارد و وزن آن ۱۱۶ گرم است و به سادگی در یک کیف کوچک و البته در جیب جای می‌گیرد.

دوربین اوسمو پاکت

دوربین این محصول روی لرزش گیر سه محوره و در کنار سنسور 1/2.3- اینچی نشسته و تصاویر 4k با ۶۰ فریم بر ثانیه و سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تولید می‌کند.

به گفته DJI اوسموی جدید میتواند برای مدت ۲ ساعت تصاویر با کیفیت 4K تولید کند البته با ۳۰ فریم بر ثانیه. این گجت می‌تواند عکسهایی با کیفیت ۱۲ مگاپیکلسل بگیرد و دارای میکروفن دوگانه برای ضبط صدا هم هست.

اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت
اوسمو پاکت

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. بازتاب: dumps shop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا