تکنولوژی

تخفیف ویژه برای رم‌های میکرواس‌دی 400 گیگابایتی

این روزها یافتن یک رم یا هارد با قیمت مناسب در اینترنت کار سختی نیست اما امروز در فروشگاه آنلاین آمازون یک پیشنهاد روز ویژه در بخش رم‌ها و هاردها قرار گرفت که قیمت آن هم برای بسیاری از طرفداران جالب و وسوسه برانگیز بود: رم میکرو اس‌دی 400 گیگابایتی شرکت SanDisk که با قیمت 99.99 دلار فروخته می‌شد. این رم سال گذشته با قیمت 249.99 دلار در بازار عرضه شده بود. این رم می‌تواند حجم بسیار زیادی را به گوشی اندرویدی، تبلت، کروم بوک و یا نینتندو سوییچ شما اضافه کند.

اگر به عکاسی علاقه دارید، آمازون رم‌های اس‌دی پر سرعت «اکستریم پرو» را هم با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. مدل 128 گیگابایتی این رم با 20 دلار تخفیف با قیمت 38.65 دلار فروخته می‌شود و نسخه 256 گیگابایتی آن هم با قیمت 88.79 دلار عرضه می‌شود.

امروزه علاوه بر رم‌ها، هاردهای اکسترنال هم از محبوبیت بالایی برخوردارند علی‌الخصوص آنهایی که از اتصال یواس‌بی نوع C بهره می‌برند و با اتصال آنها به دستگاه می‌توان حتی دیوایس مورد نظر را هم شارژ کرد. از جمله این هاردهای اکسترنال می‌توان به هارد 8 ترابایتی شرکت «جی تکنولوژی» اشاره کرد که با 100 دلار تخفیف امروزه با قیمت 204.99 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: د ورج

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا