تکنولوژی

یک ایراد جدی در آی‌اواس 12

طبق گزارش‌های متعدد، تعداد زیادی از کاربران آیفون به‌خصوص آیفون 10 با یک مشکل جدی در آی‌اواس 12 روبرو شده‌اند: نسخه 12 سیستم‌عامل آی‌اواس کیفیت نمایشگر را پایین می‌آورد. کاهش سطح کنتراست، ترکیب نامتعادل رنگ‌ها و نمایش رنگ مشکی با غلظت بسیار بالا از مواردی هستند که این باگ به‌وجود آورده است. اما این مشکل یک سری تاثیرات بد دیگر هم دارد.

این مشکل از چند روز گذشته توسط کاربران انجمن‌های آنلاین مختلف و شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، ردیت و غیره گزارش شده است. یکی از همین کاربران در پست جدید خود نوشته: «پنل اولد آیفون 10 از کنتراست کیفیت نمایش بی‌نظیری در ای اواس 11 برخودار بود. اما پس از ارتقاء سیستم عامل دستگاهم به آی اواس 12، کیفیت و کنتراست تصاویر بر روی دیوایسم نابود شده است.»

باگ آی‌اواس 12

اما به‌هم ریختن تنظیمات نمایشگر گوشی می‌تواند اثرات جانبی منفی را هم به همراه داشته باشد. برای مثال اگر شما هم اهل عکسبرداری هستید. پس از ثبت تصاویر در این حالت مطمئنا از کیفیت عکسهایتان راضی نخواهید بود و هرچقدر هم وسواس به خرج دهید باز هم نمی‌توانید عکس دلخواهتان را برای اشتراک‌گذرای در شبکه‌های اجتماعی ثبت کنید. همین مسئله می‌تواند تا حدود زیادی روی اعصاب کاربران آیفون‌های مجهز به آی‌اواس 12 باشد.

حال در صورتی که هنوز به آی‌اواس 12 ارتقاء نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم فعلا دست نگه دارید. اگر هم این کار را کرده‌اید، باید تا یکی دو هفته آینده که اپل نسخه جدید آی‌اواس 12 را منتشر می‌کند منتظر بمانید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا