تکنولوژی

آنر از گوشی «مجیک 2» رونمایی کرد

«آنر» برند زیرشاخه مشهور و محبوب متعلق به کمپانی هوآوی روز گذشته در جریان رخداد IFA در آلمان از چند محصول جدید رونمایی کرد. در میان این محصولات اسمارت‌فون آنر «مجیک 2» بیش از دیگر محصولات به چشم می‌خورد. ظاهرا این اسمارت‌فون فاقد حاشیه اطراف صفحه نمایش است.

مجیک 2 در اصل نسخه جدید آنر مجیک است که چند سال پیش به بازار عرضه شد و شاخص‌ترین ویژگی این اسمارت‌فون را می‌توان طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه آن دانست. البته آنر اولین کمپانی نیست که توانسته گوشی با نمایشگر تمام صفحه فاقد حاشیه معرفی کند. شرکت اوپو در گذشته گوشی «Find X» را با چنین طراحی معرفی کرده بود.

با این حال به نظر می‌رسد آنر در این مراسم قصد داشت این گوشی را فقط تبلیغ کند و معرفی رسمی آن را در تاریخ نامعینی در آینده انجام دهد. تنها مشخصاتی که تا به‌امروز از این گوشی به دست آمده، به‌کارگیری چیپست کایرین 980 و پشتیبانی از شارژ 40 وات است. به‌غیر از این 2 مورد، هیچ اطلاعاتی فعلا راجع به این گوشی منتشر نشده است. البته وبسایت فوربز معتقد است که این گوشی تا یکی دوماه آینده رسما معرفی خواهد شد. با این وجود تاریخ دقیق معرفی و عرضه و همچنین قیمت مجیک 2 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ضمنا شرکت آنر در این مراسم اعلام کرد که گوشی «آنر پلی» که چند ماه پیش برای کاربران کشور چین عرضه شده بود، به زودی وارد بازار دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا