بازیتکنولوژی

تاخیر یک ماهه در عرضه بازی Battlefield V

شرکت طراحی گیم DICE بنا به تجربیات قبلی، به خوبی می‌داند که معرفی زودهنگام یک بازی قبل از آماده سازی کامل آن می‌تواند چه مخاطراتی در پی داشته باشد. به همین دلیل این شرکت به همراه Electronic Arts تصمیم گرفته‌اند تا تاریخ عرضه بازی Battlefield V را حدود یک ماه عقب بیندازند. بازی Battlefield V که قرار است در سبک شوتر و در فضای دوره جنگ جهانی دوم اتفاق بیفتد، حالا به جای نوزدهم اکتبر، بیستم نوامبر معرفی خواهد شد. در تاریخ بیست و ششم اکتبر نیز بازی محبوب Red Dead Redemption 2 معرفی خواهد شد و حالا با معرفی تاریخ جدید، نسخه جدید بتلفید از تلاقی با  زمان عرضه این بازی مشهور، جان  سالم به در می‌برد.

این تاخیر یک ماهه همچنین به این معنی است که بتلفیلد و نزدیک‌ترین رقیبش، Call of Duty:Black Ops 4 با اختلاف یک ماهه عرضه خواهند شد.

این تاخیر به شرکت DICE اجازه می‌دهد که قابلیت‌ها و امکانات بازی را بیشتر آزمایش کرده و تغییرات بیشتری به روی نسخه نهایی انجام دهد. نسخه چندبازیکنه این بازی به صورت آزمایشی از ششم سپتامبر عرضه می‌شود.

شرکت EA ظاهرا از شکست مفتضحانه بازی Mass Effect Andromeda درس گرفته و حالا ترجیح می‌دهد تاریخ معرفی Battlefield 4 را عقب بیندازد ولی مجبور نشود که دوباره جلوی طرفداران و مشتریانش سر خم کرده و عذرخواهی کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا