تکنولوژی

«پیکسل 3» از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند

در بسیاری از گزارش‌های جدید ادعا شده «پیکسل 3» پرچمدار جدید کمپانی گوگل از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهد کرد. اگر این گزارش ها حقیقت داشته باشند، این اولین پیکسلی خواهد بود که از چنین تکنولوژی پشتیبانی می‌کند. سال‌ها است که محصولات گوگل از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌‌کنند و آخرین مدل آن به سال 2014 و «نکسوس 6» برمی‌گردد که آخرین دیوایس شرکت گوگل با پشتیبانی از شارژ وایرلس محسوب می‌شد. در آن موقع گوگل معتقد بود به‌کارگیری درگاه شارژ یواس‌بی نوع C خیلی بیشتر از شارژ وایرلس کارآمد خواهد بود.

با این حال بالاخره می‌بینیم که پیکسل شرکت گوگل هم قادر خواهد بود به وسیله شارژرهای وایرلس شارژ شود. اما دلیل این تغییر عقیده گوگل چه بوده؟ احتمالا گوگل در مراسم پرده برداری از پیکسل 3 راز این حقیقت را فاش خواهد کرد. البته به‌خاطر داشته باشید سال گذشته اپل از اولین آیفون مجهز به شارژ وایرلس رونمایی کرد بنابراین احتمال پشتیبانی پیکسل 3 از شارژ وایرلس آنقدرها هم تعجب ‌آور به‌نظر نمی‌رسد. ضمنا لازم به‌ذکر است علاوه بر شارژ وایرلس، پیکسل 3 ایکس‌ال همانند آیفون 10 به‌صورت تمام صفحه و با بریدگی بالای نمایشگر معرفی خواهد شد.

بسیاری از گزارش‌های اخیر نشان می‌داد که پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل با یک لایه گلس پوشانده شده است بنابراین احتمال پشتیبانی کردن از شارژ وایرلس توسط این گوشی خیلی هم دور از انتظار به‌نظر نمی‌‌رسید. شارژ وایرلس یکی از دلایل اصلی استفاده از گلس در قسمت پشتی اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود و اینکه تقریبا تمامی پرچمدارهای سال 2018 از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، بنابراین وقت آن رسیده گوگل هم پرچمداران خودش را به این مجموعه اضافه کند.

انتظار می‌رود گوگل اواسط مهر امسال از دو پرجمدار جدید خود رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا