تکنولوژی

تصاویر لورفته جدید «پیکسل 3 ایکس‌ال» گوگل

ماه گذشته بود که رندرهای سه‌بعدی از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال شرکت گوگل در اینترنت منتشر شد و حالا امروز تصاویری از پیکسل 3 ایکس‌ال به‌صورت زنده منتشر شده که جزئیات بیشتری راجع به طراحی این گوشی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

پیکسل 3 ایکس‌ال قرار است همراه با یک بریدگی در بالای صفحه نمایش و تنها یک دوربین اصلی تولید و عرضه شود. به‌نظر می‌‌رسد گوگل در پرچمدار جدید خود دیگر از بدنه فلزی با یک لایه از گلس استفاده نکرده و تصمیم گرفته در قسمت پشتی بدنه از شیشه یکدست از بالا تا پایین استفاده کند.

همانطور که به‌خاطر دارید پیکسل 2 ایکس‌ال به پنل نمایشگر اولد مجهز شده بود. متاسفانه در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که پیکس 3 ایکس‌ال هم به این پنل مجهز شده و این امکان وجود دارد گوگل در این دو اسمارت‌فون جدید خود بالاخره از پنل‌ نمایشگرهای کم مصرف استفاده کرده باشد.

ضمنا در این تصاویر لوگوی گوگل در پایین گوشی دیده نمی‌شود که امکان دارد به خاطر آزمایشی بودن این نسخه از گوشی هم باشد. ظاهرا این نسخه از پیکسل 3 ایکس‌ال نسخه آزمایشی است که تیم تحقیق و توسعه شرکت قصد دارد ظاهر آن را با طرح‌های نهایی تصویب شده مقایسه کند. این نسخه از گوشی‌ها قبل از آغاز تولید انبوه و تنها برای بررسی‌ کارشناسان ساخته می‌شوند.

بنابراین ممکن است پس از معرفی شاهد تغییراتی در ظاهر این گوشی باشیم اما ویژگی‌های اصلی مانند بریدگی نمایشگر و دوربین اصلی تکی احتمالا بدون تغییر باقی خواهند ماند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا