تکنولوژی

گوشی جدید و منحصر به فرد Oppo Find X

گوشی Oppo Find X، یکی از گوشی‌های هوشمند امسال است که می‌توان ادعا کرد کمترین میزان حاشیه-Bezel– را داراست. این گوشی، ماژولی به خود متصل دارد که هر دو دوربین سلفی و پشتی دستگاه روی آن قرار دارند و روی خود بدنه گوشی، عملا هیچ زائده‌ای نداشته و یک صفحه نمایش کامل و یک دست است. Oppo Find X ، صفحه نمایش بزرگ 6.42 اینچی با رزولوشن 1080 x 2340 px و aspect ratio 19.5:9 دارد که مشابه آن در صفحه نمایش Infinity سامسونگ دیده می‌شود.

از آنجاییکه این روزها ایده صفحه نمایش‌های بدون حاشیه-bezel-less – مورد استقبال زیادی قرار دارد، شرکت‌های مختلف سازنده گوشی‌های همراه نیز از این فرصت استفاده کرده و هر روز مدل جدیدی از آن معرفی می‌کنند. صفحه نمایش یک دست گوشی Oppo Find X حقیقتا یکی از چشم‌گیرترین قابلیت‌های آن است که توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است.

گوشی Find X، مجهز به آخرین مدل پردازنده شرکت کوالکام، Snapdragon 845 CPU است که همراه با 8 گیگابایت رم در این دستگاه ارائه می‌شود. دوربین اصلی گوشی، 16MP dual و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل است که هر دو، روی ماژول اتصالی به گوشی قرار دارند. به علاوه، تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی مشابه آیفون 10 نیز در این گوشی تعبیه شده و البته اسکنر اثر انگشت نیز حذف شده است.

Find X، باتری 3.730 میلی آمپری قدرتمندی دارد و همچنین از قابلیت شارژ پرسرعت VOCC  اختصاصی اوپو نیز بهره برده است. مشابه اکثر گوشی‌های روز دنیا، Find X نیز فاقد خروجی 3.5 میلی متری هدفون است.

شاید به جرئت بتوان ادعا کرد که Find X یکی از هیجان انگیزترین محصولات بازارگوشی‌های هوشمند است که با طراحی جالب و منحصر به فردش نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. امیدواریم اتصال یک ماژول الحاقی ، روی دیگر قابلیت‌های دیگر این گوشی هوشمند تاثیری نگذارد زیرا این دستگاه با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های حرفه ای، به راحتی می‌تواند یکی از برترین‌های بازار شود.

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا