تکنولوژی

کمک اپل به مردم سیل زده ژاپن

اپل به‌تازگی اعلام کرده تمامی مک‌ها، آیفون‌ها، آیپدها و اپل واچ‌هایی را که طی وقوع سیل این ماه در کشور ژاپن آسیب دیده‌اند به‌صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

در صفحه پشتیبانی سایت اپل برای کاربران ژاپنی آمده که این دسته از افراد می‌توانند با شماره پشتیبانی اپل تماس گرفته و از شرکت بخواهند که دیوایس‌هایشان را جهت تعمیر جمع‌آوری کنند. البته به دلیل وقوع این سیل ممکن است جمع آوری و تحویل دیوایس‌ها توسط شرکت کمی با تاخیر انجام شود.

اپل به‌طور طبیعی خسارات ناشی از نفوذ مایعات به داخل دستگاه را تحت پوشش گارانتی تعمیر خود قرار نمی‌دهد اما پس از این حادثه تصمیم گرفته این استثناء را برای کاربران ژاپنی قائل شود. گفته می‌شود در پی وقوع سیل و ریزش زمین در ماه گذشته بیش از 120 نفر در جنوب غرب ژاپن جان خود را از دست داده‌اند. ضمنا گزارش‌ها نشان می‌دهند که بیش از هزاران خانه تخریب شده و بسیاری از خانوارها فعلا به برق دسترسی ندارند.

شرکت اپل پس از ابراز همدردی با مردم ژاپن طرح تعمیر رایگان دیوایس‌های آسیب دیده را برای مردم مناطق سیل زده اعلام کرد. ضمنا این دسته از افراد تا پایان سپتامبر فرصت دارند دیوایس‌های خود را برای تعمیر تحویل نمایندگان رسمی اپل بدهند.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا