تکنولوژی

معرفی آمازون کست | Amazon cast

اپل سیستم پخش موسیقی و فیلم خود را دارد یعنی Airplay و گوگل هم سیستم Cast را و حالا آمازون هم به سراغ تکنولوژی پخش اختصاصی خود آمده و آن را Alexa Cast نامیده است. 

در حال حاضر اگر دارای یکی از بلندگوهای هوشمند آمازون باشید – مثل اکو دات یا اکو شو – برای پخش موسیقی روی آن باید از طریق بلوتوث موبایل یا تبلت خود به آن‌ها متصل شوید اما آمازون در الکسا کست این امکان را فراهم آورده که بتوان فعلا آمازون موزیک ( سرویس پخش موسیقی آمازون ) را از این طریق روی دستگاه‌های اکو پخش کرد. 

روش کار احتمالا شبیه چیزی است که پیش از این دیده‌ایم یعنی هنگام پخش موسیقی روی موبایل خود می‌توانید پخش را از بلندگوی موبایل به بلندگوی آمازون متصل به اکانتتان تغییر دهید. مشابه این کار را مدت‌هاست اسپاتیفای انجام می‌دهد. 

تکنولوژی Cast آمازون با همه بلندگوهای هوشمند این شرکت و همه محصولات مشابهی که از آمازون پشتیبانی می‌کنند مثل بلندگوهای Sonos one  یا لامپ CE هم قادر به کار با آن هستند. 

احتمالا آمازون به زودی API این تکنولوژی را برای استفاده دیگر سازندگان محصولات متصل به آمازون منتشر کند و انتظار می‌رود بعد از آن شاهد پشتیبانی سایر محصولات از Amazon Cast باشیم.

منبع : مشبل

مرتبط : 

Airplay2 چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوگل Home

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا