تکنولوژی

نگاه توییتری به TGC 2018

در این مطلب به برخی از توییت‌های مهم اشاره می‌کنیم که درباره TGC2018 نوشته شده‌اند. با کلیک بر روی هر تصویر می‌توانید به توییتر رفته و توییت مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی مهم ببینید.

 

این افتخار را داشتم که امروز صبح در TGC سخنران افتتاحیه باشم و با شرکت‌کنندگان سلفی بگیرم. تصاویر بیشتر را خواهم گذاشت اما این یک تجربه بی‌نظیر بود.

 

یک تصویر دیگر از سخنرانی افتتاحیه من که به بازی‌سازان ایرانی گفتم برای پیدا کردن ایده برای ساخت بازی به سراغ تاریخ غنی و فرهنگ خود بروند. معمولا بهترین ایده در نزدیکی شماست. از آن حداکثر استفاده را ببرید و به دنیا نشان دهید.

 

بدون تردید این بهترین ارائه TGC2018 بود. کیت ادواردز گفت: من کسی هستم که صادقانه تصمیم گرفتم تا کار مفیدی انجام بدهم. نباید در برابر بی‌عدالتی کوتاه آمد.

 

اون چیز کوچولویی که می‌بینید منم که دارم در TGC2018 کنفرانس ارائه می‌دهم.

 

بازی Woodfarer برنده جایزه بیشترین خلاقیت در بخش PC از TGC2018

 

یک ردشدن عادی از میان جمعیت (ویدئو)

 

یک خانم بازی ساز از افغانستان هم در این رویداد حضور داشت و این حضور را در توییت بالا نشان داد و همچنین این حضور را برای خود یک فرصت مناسب می‌داند و رضایت او از شرکت در این رویداد را هم در توییت پایین مشاهده می‌کنید.

 

چگونه یک کنفرانس را هم باحال و هم آموزنده برگزار کنیم. (ویدئو)

 

شوت‌بال هم حضور خود در TGC2018 را اینگونه نشان داد.

 

 

 

 

 

بازی The Tale of Bistun به نظرم جالب بود و اوقات خوشی را گذراندم. به این تیم هم تبریک می‌گویم.

 

تبریک می‌گویم به تیم Flipping Filip برای برنده شدن بهترین بازی PC در TGC2018 و تبریک به همه برندگان و نامزدهای برترین بازی‌ها.

 

برای من سخنرانی در TGC افتخار بزرگی بود و با مردم دوست‌داشتنی آشنا شدم و گشتی هم در تهران داشتم. از برگزار کنندگان این مراسم تشکر ویژه دارم و همچنین از استقبال گرم همه شما و همچنین برای هدایای دوست ‌داشتنی. بسیار خوشنود هستم.

 

ربکا کوهن: متشکرم TGC2018 به خاطر اینکه من رو به جمع بازی‌سازان خود معرفی کردی. اشتراک گذاشتن دانش و تجربه من در TGC اتفاقی بی‌نظیر بود.

 

برای ما افتخار بزرگی بود که سلیا هودنت و کیت ادواردز به غرفه ما سر زدند و Path of Orchards را بازی کردند. از هردو شما متشکریم و برای ما خیلی باارزش بود.

 

 

 

 

 

منبع: آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا