تکنولوژی

Bad Robot Games؛ کمپانی جدیدی برای ساخت بازی

جی جی آبرامز کسی است که موفق شده تا سری فیلم‌های جنگ ستارگان و Star Trek را دوباره زنده کند و در راه‌اندازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه HBO نقش مهمی ایفا کند، به‌نظر شما قدم بعدی او چه خواهد بود؟ ظاهرا از نظر «جی جی آبرامز» قدم بعدی راه‌اندازی کمپانی بازی‌های ویدیویی است!

شرکت متعلق به آبرامز با نام «Bad Robot» با همکاری کمپانی چینی «Tencent» تصمیم به تاسیس شرکتی با نام «Bad Robot Games» گرفته و قصد دار از طریق این شرکت بازی‌های عنوان‌دار و AAA را برای کنسول‌های بازی منتشر کند. ظاهرا کمپانی «برادران وارنر» هم یکی از سرمایه‌ گذاران این شرکت خواهد بود.

شرکت Bad Robot خیلی هم با صنعت بازی‌ بیگانه نیست. این شرکت در ساخت بازی‌های واقعیت افزوده و اپلیکیشن‌های موبایلی همکاری‌های قابل توجهی داشته اما با این وجود این تصمیم جدید شرکت را می‌توان بزرگ‌ترین و جدی‌ترین قدم این کمپانی در جهت ورود به صنعت گیم دانست.

با اینکه آبرامز یکی از طرفداران پر و پا قرص صنعیت گیم شناخته می‌شود اما زمانی که بازی مربوط به فیلم Star Trek در سال 2013 منتشر شد، او در معرض انتقادهای شدیدی قرار گرفت. 2 سال پیش، زمانی که او به مصاحبه با وبسایت فورچن پرداخت اعلام کرد که بر روی گوشی موبایل اکثرا بازی‌های فکری را اجرا می‌کند البته چند بازی محبوب کنسولی خود را هم نام برد.

شرکت تنسنت که قرار است با کمپانی Bad Robot همکاری کند، وظیفه انتشار بازی‌های شرکت Bad Robot Games در کشور چین را بر عهده خواهد داشت. تنسنت در چند سال اخیر به یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌ها در صنعت گیم تبدیل شده و سرمایه‌گذاری‌هایی را هم در کمپانی‌های بازی سازی از جمله Epic Games، Riot Games، Glu Mobile و Activision-Blizzard انجام داده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا