تکنولوژی

تایم‌لاین توییتر شما 10 سال پیش چه شکلی بوده؟

آیا شما هم به این فکر کرده‌اید که اگر 10 سال پیش هم همین افراد فعلی را در توییتر دنبال می‌کردید، تایم‌لاین توییتر شما چه شکلی می‌شد؟ خب بهتر است دیگر به این قضیه فکر نکنید چرا که موتور جستجوی قدرتمند توییتر این ایده را به واقعیت تبدیل کرده. تنها کاری که لازم است انجام دهید، کلیک بر روی این لینک خواهد بود.

بهترین قسمت این سورپرایز این است که اصلا مهم نیست سال 2008 شما اکانت توییتر داشته‌اید یا نه. همینکه در حال حاضر یک اکانت توییتر داشته باشید و افرادی که دنبال می‌کنید 10 سال پیش هم از توییتر استفاده کرده باشند می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به 10 سال پیش بروید و ببینید در آن زمان اگر توییتر داشتید چه کاربرانی پست توییتری گذاشته‌اند و اینکه پست‌های آنها در چه مورد بوده است. چیزی شبیه سفر در زمان!

این ویژگی جالب ایتدا توسط «اندی بایو» از کیک استارتر کشف شد. او در توییت‌های خود در اینباره گفته کاربران موبایل باید بر روی تب «Latest» کلیک کنند تا بتوانند تمامی توییت‌ها را مشاهده کنند. ضمنا او اشاره کرده که می‌توانید با تغییر تاریخ، به روز مورد نظرتان سفر کنید و توییت‌های آن روز را مشاهده کنید.

با رفتن به گذشته و روزهای اولیه پیدایش توییتر، خواهید دید که توییتر در آغاز پیدایش آنقدرها هم جذابیت نداشته و با ورود کاربران بیشتر و آشنایی آنها با فرهنگ شبکه‌های اجتماعی، توییتر هم کم کم به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با میلیون‌ها پست و مطلب جذاب در سراسر دنیا تبدیل شده.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا