تکنولوژی

تازه‌های گلکسی اس 9

2 ماه پیش یعنی 16 مارس امسال کمپانی سامسونگ دو پرچمدار جدید خود یعنی «گلکسی اس 9» و «اس 9 پلاس» را روانه بازار کرد. حال پس از گذشت 2 ماه از ورود این اسمارت‌فون‌ها به بازار دنیا یک آمار جالب و یک خبر خوشحال‌کننده توسط این کمپانی منتشر شده که در ادامه قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

 

آمار فروش اس 9 و اس 9 پلاس در کره

کمپانی سامسونگ امروز دقیقا پس از گذشت 2 ماه از عرضه پرچمدار جدید خود اعلام کرد که موفق شده مرز فروش 1میلیون دستگاه اس 9 و اس 9 پلاس در کره جنوبی را پشت سر بگذارد. این اولین بار است که شرکت سامسونگ آمار فروش پرچمداران خود را اعلام می‌کند. البته هیج آماری راجع به فروش جهانی اس 9 توسط سامسونگ منتشر نشده است. سامسونگ پس از انتشار این آمار یک خبر هیجان انگیز هم برای طرفداران این گوشی اعلام کرد.

 

اس 9 با رنگ‌های جدید به بازار می‌آید

در چند هفته گذشته اخبار و شایعات مختلفی راجع به معرفی رنگ‌های جدید برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس شنیده بودیم و حتی چند تصویر لورفته هم از این رنگ‌های جدید در فضای اینترنت منتشر شد اما با این حال سامسونگ هیچ خبری در اینباره منتشر نکرده بود.

حال طبق اخبار تازه‌ای که رسما توسط سامسونگ منتشر شده، این کمپانی قصد دارد اس 9 و اس 9 پلاس را در 2 رنگ دیگر به بازار عرضه کند: قرمز شرابی (Burgundy Red)  و طلایی طلوع خورشید (Sunrise Gold).

معمولا زمانی که چند ماه از فروش یک محصول می‌گذرد، تولید کننده با معرفی چند رنک و طرح جدید تلاش می‌کند آمار فروش خود را با جذب مشتریان بیشتر مجددا بالا ببرد و به‌نظر می‌رسد سامسونک هم قصد دارد از این قاعده پیروی کند. حال علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در رنگ‌های متنوع‌تر و البته بسیار جذاب‌تر خریداری کنند.

خبر ناراحت‌ کننده هم اینکه رنگ قرمز جگری این پرچمدار این ماه تنها در چین و کره جنوبی قابل خریداری خواهد بود. رنگ طلایی هم از ماه ژوئیه و در بازار برخی از کشورهای قاره‌های آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا قابل خریداری خواهند بود. شیلی، آلمان، هنگ کنگ، کره، مکزیک، روسیه، اسپانیا، تایوان، امارات، استرالیا و ویتنام از جمله این کشورها هستند. البته سامسونگ اعلام کرده در ادامه کشورهای بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. با این حال به‌نظر می‌رسد رنگ قرمز جگری تنها به بازار آسیا و شرق منحصر شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا