تکنولوژی

هیجان‌زدگی اکانت فارسی باشگاه رم در توییتر

شاید هیچ کس فکر نمی‌کرد سانسور لوگوی باشگاه رم به ارتباط بیشتر این باشگاه و طرفداران ایرانی‌اش تبدیل شود. 

پس از آنکه چند توییت طنز این باشگاه در طعنه به سانسور شدن لوگوی باشگاه رم با استقبال ایرانیان روبه رو شد این باشگاه تصمیم گرفت که اکانت فارسی راه اندازی کند. 

سه توییت اول این اکانت که الان تیک آبی ( نشانه رسمی بودن ) راهم دارد با بیش از ۱۰ هزار لایک بیشترین استقبال را در میان دیگر اکانت‌های توییتر این باشگاه کسب کرد. این را پل راجرز مسوول شبکه‌های اجتماعی باشگاه به بی بی سی گفت. او میگوید مسوولان باشگاه از سانسور لوگوی باشگاه رم ناراحت نشدند و این موضوع را به طنز گذراندند و در توییتر هم گفتیم حتی با شکل سانسور شده هم می‌توانید ما را دوست داشته باشید. 

شب گذشته اولین مسابقه باشگاه رم بعد از راه‌اندازی این اکانت فارسی برگزار شد. بازی سختی در جریان جام باشگاه‌‌های اروپا و این اکانت فارسی نشان داد که خوب بلد است طرفدار ایرانی جمع کند و چه خوب اصطلاحات فارسی را به کار می‌برد و البته مسوولان باشگاه رم میگویند که از کمک طرفداران رم در ایران برای هدایت این اکانت استفاده کرده‌اند.

باشگاه رم در نهایت توانست با نتیجه ۳ بر صفر بارسلونا را در روزی که مسی را به همراه داشت مغلوب کند و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. حال این پیروزی  را به حساب خوش یمن بودن پیوند فارسی – ایتالیایی بگذاریم یا قابلیت‌های خود تیم المپیک رم نمی‌دانیم.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا