تکنولوژی

وینداد؛ مشاور حقوقی کسب‌وکارها

نام نویسنده: وینداد

اغلب کسب‌وکارها با مسائل حقوقی آشنا نیستد. یک مشاور حقوقی خوب و حرفه‌ای، می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق بیشتری ببخشد. استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در ایران به خدمات حقوقی خوب دسترسی ندارند و همین امر موجب می‌شود درگیر مسائل و مشکلات حقوقی مختلفی شوند، مشکلاتی که اغلت جلوی رشد این شرکت‌ها را می‌گیرد.

موسسات حقوقی و وکلا به شکل سنتی کار می‌کنند و هنوز خود را با چالش‌ها و شرایط استارتاپ‌ها و شرکت‌های تجاری سازگار نکردند، همچنین نواقص بزرگی در قانون تجارت ایران دیده می‌شود که این دسته از کسب‌وکارها را پوشش نمی‌دهند.کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها عموما با مسائل حقوقی آشنایی کافی ندارند در صورتی که اغلب فرایندهای حقوقی و قانونی پیچیده و حساس هستند.

راه‌حل این چالش‌های حقوقی چیست؟

با توجه به شرایط موجود در اکوسیستم کارآفرینی و تجارت ایران و شناسایی مشکلات و نیازهای این حوزه، وینداد به‌عنوان پلتفرمی آنلاین برای دسترسی بهتر کارآفرینان و شرکت‌ها به خدمات حقوقی راه‌اندازی شده است.

وینداد با استفاده از تکنولوژی و در بستر وب خدمات حقوقی منحصر به فرد، مقرون به صرفه، ساده و کاربردی را به شرکت‌های کوچک و بزرگ و استارتاپ‌ها ارائه می‌کند. خدماتی شامل بانک قرارداد و اسناد حقوقی، مشاوره و پشتیبانی حقوقی اختصاصی تلفنی، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی برای استارتاپ‌ها است.

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های وینداد، مشاوره آنلاین ، اختصاصی و حرفه‌ای آن است. شما ‌می‌توانید فقط با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه ۱۰۰هزار تومان به بانک قراردادها و اسناد حقوقی دسترسی نامحدود داشته باشید، همچنین شما می‌توانید به صورت ماهیانه بدون پرداخت هزینه اضافه از مشاوره تلفنی وینداد برای حل مشکلات حقوقی خود استفاده کنید

وینداد؛ مشاور حقوقیمزایای خدمات حقوقی آنلاین وینداد

تمام اسناد حقوقی و قراردادهای وینداد توسط تیم‌های حقوقی باتجربه، حرفه‌ای و کاربلد طراحی و تنظیم شده است. اگر استارتاپ و کسب‌و‌کار شما در حال راه‌اندازی باشد، می‌توانید از قراردادها و اسناد مربوط به ثبت و راه‌اندازی شرکت استفاده کنید؛ حتی اگر شرکت شما راه‌اندازی شده است، می‌توانید از قراردادهای فروش، اجاره، وکالت، استخدام و مالی وینداد استفاده کنید.

همچنین اگر درحال جذب سرمایه هستید، می‌توانید از قراردادهای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه و قراردادهای عدم افشا یا محرمانگی (NDA) نیز استفاده کنید.

منبع : بخش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا