تکنولوژی

قابلیت جدیدی برای توییتر در راه است

اوایل سال جاری میلادی، شایعاتی پخش شد که عنوان می‌کرد توییتر در حال توسعه راهی است تا کاربرانش بتوانند ویدیوهای این پلت فرم را راحت‌تر به اشتراک بگذارند. حالا طبق گزارش سه منبع مختلف، توییتر در حال توسعه نوعی قابلیت ویدیو محور است که عملکردی مشابه قابلیت location-based snap collections اسنپ چت دارد.

طبق گزارش منابع مرتبط با CNBC، قابلیت جدید توییتر قادر است عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به بخش Location Based را جمع کرده و با دیتای مربوط به Twitter Moments ترکیب کند تا مجموعه وسیع‌تری از اطلاعات مربوط به وقایع شناخته شده و بزرگ را ارائه دهد.

توییتر همچنین احتمالا به تبلیغ کنندگان این امکان را خواهد داد تا مطالب و محتوای تبلیغاتی مد نظر خود را در بین عکس‌ها و ویدیوهای توییت شده کاربران قرار دهند. در اسنپ چت، یکی از راه‌های دسترسی تبلیغ کنندگان به کاربران، از طریق ویدیوهای کوتاهی است که در آخر بخش Stories یا در بخش Discover دیده می‌شود و ارائه قابلیت ویدیویی مشابه توسط توییتر می‌تواند به این شبکه کمک کند تا بتواند تبلیغ کنندگان بیشتری جلب خود کند.

طبق گزارش‌ها ظاهرا این قابلیت فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه خواهد شد. توییتر طی یک سال گذشته تمرکز بیشتری روی بخش ویدیویی خود اعمال کرده است. در این شبکه حالا بسیاری از برنامه‌ها ورزشی، خبری به صورت زنده پخش می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا