تکنولوژی

سومین همایش سالانه «آینده وب و موبایل ایران» برگزار می‌شود

دهم و یازهم اسفند ماه 96، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد.

روابط عمومی همایش- همایش آینده وب و موبایل، رویدادی دوروزه است که در آن برجسته‌ترین متخصصان و صاحب‌نظران صنعت وب و موبایل ایران، از روندهای جهانی فناوری‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای است به چشم‌انداز آینده وب و موبایل در جهان و هم‌چنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی.

شرکت‌کنندگان در این همایش، ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان صنعت، می‌توانند موقعیت‌های شغلی و هم‌تیمی‌های جدید برای کسب‌وکار خود بیابند.

این همایش برای مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت و موبایل، دانشجویان و علاقه‌مندان، دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.

مجید علوی‌زاده ضمن اعلام این که همایش سال 1395 با حضور بیش از 500 شرکت کننده و 18هزار بازدیدکننده آنلاین برگزار شد، گفت: همایش پارسال با برخورداری از کیفیت قابل قبول و جلب رضایت فعالان این حوزه، توانست اثر شایسته‌ای در نگرش فنی بزرگان صنعت ایجاد کند.

دبر همایش آینده وب و موبایل که سابقه اجرای چند همایش و سمینار مرتبط را دارد اعلام کرد: امسال پیش از برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری، طی یک فراخوان از همه فعالان و صاحب‌نظران خواستیم موضوع‌های موردنظرشان را برای ارائه سخنرانی اعلام کنند. او افزود به این ترتیب ما امسال علاوه بر این که جادی میرمیرانی، مصطفی لامعی، جلال روحانی و مجتبی طباطبایی را به عنوان سخنران خواهیم داشت، چند سخنران جوان و استعدادهای کمتر دیده‌شده‌ای را نیز به عنوان ارائه دهنده معرفی خواهیم کرد.

علوی زاد افزود چند سخنران انگیزشی و الهام‌بخش هم در برنامه خواهیم داشت که توانیاب موفق، وحید رجبلو هم یکی از آنان است.

محورهای همایش امسال، اینترنت چیزها، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و فین‌تک هستند و در پایان، به شرکت کنندگان گواهی حضور در همایش اعطا خواهد شد.

جهت ثبت‌نام در همایش می توانید به نشانی اینترنتی http://conf.wsschool.org/fowm  مراجعه کنید.

 

منبع : روابط عمومی همایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا