تکنولوژی

بررسی ساعت Gear Sport سامسونگ

ساعت هوشمند Gear Sport که جدید‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ است، در IFA 2017 به همراه Gear Fit 2 Pro و هدفون‌های Icon X 2018 رونمایی شد. از آن‌جایی که سامسونگ عادت به معرفی دوتا از بهترین ساعت‌های هوشمند به طور هم‌زمان داشت، این کار قدمی جدید برای این شرکت به شمار می‌رفت. این بار به نظر می‌رسد این محصول سامسونگ درست در مرز بین ورزشی و رسمی قرار دارد. این ساعت مجهز به GPS و سنسورهایی که فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر دارد است. هم‌چنین Gear Sport در برابر نفوذ آب و فشارهایی تا ۵ اتمسفر نیز مقاوم است.

ساعت سامسونگ گیر اسپورت

بر روی این ساعت صفحه گرد، یک قاب گردان وجود دارد. این ساعت در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد که ما در این مطلب رنگ مشکی آن را بررسی می‌کنیم. در هنگام خرید می‌توانید از بین ۲۳ بند ساعت ارائه شده انتخاب کنید. این بندها سیلیکونی، چرم و یا پارچه‌ای هستند. هم‌چنین یک نوع بند چرم مصنوعی‌ عجیب و یک بند لاستیکی نیز در میان بندهای ارائه شده موجود بودند. با وجود این تنوع به معنای واقعی می‌توانید استایل شخصی‌تان را دنبال کنید، البته اگر طراحی خود ساعت مطابق سلیقه‌تان باشد. اگر بخواهیم از جنبه‌‌ی ورزشی این ساعت را برسی کنیم، سامسونگ در این ساعت نسبت به ساعت‌های با سیستم‌های عامل تایزن‌اش قابلیت‌‌های جدیدی را اضافه کرده است که می‌توان به بررسی خودکار تمرین‌های ورزشی و شنا کردن با این ساعت اشاره کرد. با این ساعت می‌توانید در آ‌ب‌های آزاد و استخرها تا عمق ۵۰ متری زیر آب بروید، بنابراین بهترین ساعتی است که می‌توانید با آن خیس بشوید!

گیر اسپورت

درون این ساعت GPS قرار داده شده است، می‌توانید با این ساعت بدوید و با پشتیبانی جدید آفلاین اسپاتیفای آن می‌توانید آهنگهای مورد علاقه‌‌تان را بر روی ساعت دانلود کرده و هنگام دویدن بدون نیاز به همراه داشتن گوشی موبایل، آهنگ گوش دهید. در این ساعت هم‌چنین یک مانیتور تشخیص ضربان قلب وجود دارد که احتمالا از مدل‌هایی که بر روی ساعتهای قدیمی‌تر سامسونگ بوده است دقیق‌تر است. برنامه‌های تناسب اندام و ویدیو‌های آموزشی زیادی وجود دارد که می‌‌توانید آن را روی تلویزیون‌تان بیندازید و تماشا کنید. حتی می‌‌توانید ضربان قلب‌تان را بر روی تلویزیون بیندازید و در حین ورزش کردن به طور مداوم آن را زیر نظر داشته باشید.

صفحه‌ی ساعت Gear Sport شباهت زیادی به مدل Gear S3 دارد. هر دو مدل، صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی فوق آمولد AMOLED و کیفیت تصویر۳۶۰ در ۳۶۰ دارند که برابر با ۳۰۲ پیکسل در هر اینچ است. در زیر صفحه‌ی اصلی تراشه‌های دو هسته‌ای وجود دارد، زیرساختی که در مدل Gear S3 هم شاهد آن بودیم. این مدل هم‌چنین یک حافظه‌ی تصادفی ۷۶۸ مگابایتی دارد. البته که باتری ۳۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعتی ‌آن چنگی به دل نمی‌زند.

Gear Sport با وجود بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ بسیار شیک و زیبا به نظر می‌آيد. جدای از دو رنگ آبی و مشکی آن، بیشتر شخصی کردن این ساعت‌ به انتخاب بند آن‌ها مربوط می‌شود. با این حال برای این که این ساعت را مال خودتان بکنید کار سختی پیش رو نخواهید داشت. هم‌چنین این ساعت برای شناگران انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

قابلیت‌‌هایی مثل اسپاتیفای آفلاین و نرم‌افزار‌های دیگر آن نیز احتمالا به مدل Gear S3 هم اضافه خواهند شد، بنابراین اگر شنا نمی‌کنید دلیلی برای عوض کردن Gear S3 به Gear Sport وجود ندارد. البته با وجود این که هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی این قابلیت‌ها را به Gear S3 اضافه خواهد کرد، می‌توانید به جای صبر کردن هرچه سریع‌تر ساعت‌تان را به این مدل جدید ارتقا دهید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا