تکنولوژی

امسال منتظر موبایل تاشو سامسونگ باشید!

طبق گزارش Korea Herald، رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES اشاراتی به عرضه گوشی هوشمند تاشو تا پایان سال جاری داشته است. وی عنوان کرد: «طرفداران سامسونگ مطمئن باشند که این شرکت در حال توسعه نسل جدیدی از گوشی‌های موبایل است اما هنوز برای مشخص کردن زمان نهایی عرضه این محصول کمی زود است زیرا ما می‌خواهیم همه زمینه‌ها به صورت کامل آماده باشد.‌‌»

مدتی است که خبرها و شایعات زیادی پیرامون گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در دنیای دیجیتال منتشر می‌شود و این احتمال می‌رفت که این محصول تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود. گزارش‌های مختلف حاکی از این است که به احتمال زیاد گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ اواخر ماه دسامبر 2018 یا اوایل سال 2019 به بازار عرضه مشود. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول قرار است تحت عنوان Note یا سری گلکسی معرفی شود و یا اینکه محصول کاملا مجزا و جدید خواهد بود.

اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار داریم, عنوان می‌کند که گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 7.3 اینچی OLED است که می‌تواند به سمت داخل تا شود (مانند بستن یک کتاب). اگر تکنولوژی این محصول با موفقیت روبه‌رو شود، قطعا قادر خواهد بود نسل جدیدی از محصولات دیجیتال را خلق کند که تجربه‌های منحصربه فردی برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا